- 46.týden– opakování vyjmenovaných slov po B,L a M
- tvoření vět o třech vyjmenovaných slovech
- určování pádů pomocí vyskloňování slov ve všech pádech
- čtení s porozuměním – práce s PL ke dni 17.11. = sametová revoluce
PS – do str.32
- 45.týden – Vyjmenovaná slova po M – vyvození pomocí písničky a obrázků, pro lepší představu
- Význam a procvičování dvojic slov jako my – mi apod.
- Procvičování vyjmenovanách slov po M, opakování po B a L
- Tvoření vět na vyjmenovaná slova
- Doplňování y/i na známky
- Čtení s porozuměním Svatý Martin
PS – do str.27
- Procvičování vyjmenovaných slov po L (ve čtvrtek psaní diktátu)
- Určování pádů ( dobré procvičovat i doma)
- Určování slovních druhů (dobré procvičovat i doma)
- Opakování abecedy, řazení slov podle abecedy
- Ústné hodnocení práce spolužáků
PS do str. 25 viz pracovní sešit
Sloh – Dopis – části dopisu, vypsaní obálky a psaní dopisu zvolené osobě
- Procvičování vyjmenovaných slov po B ( pětiminutovka – slovní spojení)
- Význam slov jako babyka, babylon a labyrint
- Vyjmenovaná slova po L -vyvození
- – písnička na vyjmenovaná slo
- Význam a procvičování dvojicjako mlýn – mlít a pod.
- Procvičování vyjmenovaných slov po L
PS do str. 25 viz pracovní sešit
- Opakováni Stavba slova – kontrolná práce
- Obojetné souhlásky
- Vyjmenovaná slova po B – vyvození
- Význam a procvičování dvojic jako být – bít, nabýt – nabít atd.
- Věta jednoduchá a souvětí
- Určování slovních druhů
PS do str. 23 viz pracovní sešit
SLOH – psaní pohádky o Kouzelném stromě vrámci Dne stromů
- Předložka bez, v, ve,
- Předpony bez-,roz-,vz-, ob-, v-
- Skupiny bě/bje, vě/vje, pě
- Zdvojené hlásky zz
- opakování určování pádů podstatných měn – prosím procvičovat i doma, moc nám to zatím nejde
PS do str.18
– hodnocení pacovního postupu – zatím veliká spokojenost
- Stavba slova – kořen, předpona, přípona
- Předložky a předpony – rozlišování
- Předložky od, nad, pod, před
- Předpony od-, nad-,pod-, před-
PS : do str. 15, ze strany 15 cvičení 1. za domácí úkolu
Slohová výchova – Pracovní postup – žáci si zkoušeli napsat svůj vlastní pracovní postup dle vlastního výběru, ve středu jej budeme společně číst a hodnotit. Prosím, ať se na to ještě podívají, dopíší, případně vylepší.
Tento týden, budeme psát diktát po přípravě a pravopisná cvičení typu, co mají za domácí úlohu.
- Čtení s porozuměním – text o sv.Václavovi
- slova citově zabarvená
- návštěva knihovny – práce s knihou a tvoření čtenářských listů
- písemná práce – opakování probraného učiva
PS: str. 11 cv.3. a 11.
- Význam slova a jeho hlásková podoba – hlásková stavba
- Slova jednoznačná a mnohoznačná
- Slova protikladná a souznačná
- Slova nadřazená, podřazená, souřadná
- Slova spisovná a nespisovná
PS do strany 10 – viď sešit žáků
Slohová výchova – Jak vzniká příběh – osnova
Opakování učiva 3.ročníku:
- hláska, písmeno, dělení hlásek, určování hlásek ve slově, grafická stavba slova
- věta, souvětí
- slova protikladná, podřazená, souřadná, nadřazená
- abeceda, řazení slov dle abecedy
- psaní u,ú a ů
PS – vypracován do str. 5 (ne všechna cvičení)
Prosím procvičovat psaní i/í a y/ý po měkkých, tvrdých a obojetných souhláskách