Seznam pomůcek pro 5. ročník přezůvky (s uzavřenou patou, bílá podrážka) obaly na učebnice, pracovní sešity a školní sešity pouzdro – pero 2ks (tornádo),tužka č.2 (2x), č.3 (2x), pastelky v základních barvách, kružítko s pevným úchopem – kovové, zvýrazňovače – sada, guma, ořezávátko mazací tabulka, fixy 2 ks, houbička fólie do sešitu A5, A4 1x pravítko 30 cm, trojúhelníkové…

Třetí den školního výletu jsme zahájily snídaní. Sbalili jsme si věci, vyklidili chatky a dopoledne jsme využili travnaté plochy a hřiště v kempu k pohybovým aktivitám. Kolem poledne jsme kempu zamávali a rychle na nádraží. Těšíme se domů… (A KONEČNĚ I NA PRÁZDNINY!!!) Náš poslední výlet v rámci 1. stupně základní školy skončil. Celý třídenní výlet hodnotím jako velmi zdařilý. Prožili jsme…

Aktuality27.06.2023

2. den školního výletu

Druhý den byl plný sportu, pěší turistiky a zábavy. Ráno jsme začali rozcvičkou a vydatnou snídaní. Dopoledne jsme si užívali adrenalinové zážitky v Gibon parku v přírodním prostředí lesoparku v Rožnově pod Radhoštěm. Největší atrakcí pro nás byla lanová dráha, při které jsme si ověřili svoji fyzickou kondici, zdatnost, zručnost a odvahu. Po poledním klidu jsme vyrazili na trochu delší procházku.…

Aktuality26.06.2023

1. den školního výletu

První den je úspěšně za námi! Posíláme první pozdravy. Cestu jsme zvládli na jedničku, máme příjemné ubytování a moc dobře vaří. Dnes jsme se vydali do dob dávno minulých a navštívili areály Valašského muzea v Rožnově pod Radhoštěm – Dřevěné městečko, Mlýnskou dolinu a Valašskou dědinu. Při večerním programu jsme se skvěle bavili. Poslední dny si užíváme naplno. A co nás čeká zítra? O tom si…

Aktuality25.06.2023

Aktuálně ze třídy

Závěrečné motto: Učitel ti může otevřít dveře, ale vstoupit do nich musíš ty sám. Milí páťáci a milí rodiče, pátá třída je za námi, to nám to uteklo. Doufám, že si odnášíte spoustu krásných zážitků a snad i nějaké vědomosti… Konec školního roku se blíží, takže nás čeká už poslední akce: Závěrečný školní výlet Rožnov pod Radhoštěm 26. 6. - 28. 6. Třídnické práce, úklid třídy, odnášení…

Aktuality25.06.2023

Nastal čas na odlet...

23. červen 2023 - Den věnovaný všem našim šikovným páťákům Loučíme se, je nám smutno, ale jak se říká: "Na každém konci je hezké to, že něco nového začíná."

Naši páťáci a páťáci z 8. ZŠ Malenovice se spojili v jeden třídní kolektiv. Obě skupiny dětí se na své první vzájemné setkání velmi těšily a měly z něj velkou radost. Naši žáci si prohlédli školu, do které budou chodit a poznali i některé vyučující. S budoucími spolužáky si zahráli stolní hry a zasportovali na školním hřišti. Všem budoucím šesťákům ZŠ Tečovice přejeme, aby se jim v novém…

Aktuality21.06.2023

Tablo páťáků

Tablo páťáků, se kterými se tento školní rok loučíme a kteří přestupují do 6. třídy na 8. ZŠ Malenovice a do primy na víceleté gymnázium, si můžete prohlédnout v prodejně ENAPO Tečovice.

Aktuality18.06.2023

Sběr papíru

Děkuji všem žákům a rodičům, kteří se zapojili do sběru starého papíru. Naše třída nasbírala 267 kg. Sběr papíru červen 2023

Aktuality18.06.2023

Aktuálně ze třídy

Milí páťáci a milí rodiče, konec školního roku se nezadržitelně blíží. Budeme hodnotit pololetí, uplynulý školní rok a 1. stupeň, budeme vzpomínat. Čekají nás poslední společné akce a aktivity, třídnické práce a úklid třídy. Mám radost z výsledků závěrečných prací. Učivu rozumíte a umíte své znalosti i prakticky použít. Do školy nosíme pracovní sešity. Přines si igelitové tašky, každý…

Naše poslední společná návštěva knihovny v tomto školním roce, kterou jsme ukončili naši tříletou spolupráci, probíhala ve svátečním duchu. Poděkovali jsme vstřícným, usměvavým a ochotným knihovnicím - paní Hoferkové, Štanclové, Marušákové a Krumpolcové - za milé přijetí při návštěvách knihovny i za rozšiřování našich čtenářských obzorů. Byly to pro nás příjemné hodinky poznání, které byly vždy…

Aktuality11.06.2023

Aktuálně ze třídy

Milí páťáci a milí rodiče, pomalu, ale jistě se blížíme k závěru školního roku. V příštím týdnu budeme psát poslední dílčí testy v českém jazyce a matematice, ve vlastivědě a přírodovědě vás čeká závěrečné opakování. Celý týden bude probíhat uzavírání známek, budu ústně zkoušet. V pátek 16. června uzavřu hodnocení. Zhodnotíme si, co jsme se za tento rok naučili. V pondělí vás čeká…