Aktuality13.06.2024

Ukázka dravců

Pondělní dopolední hodinka patřila dravcům. Výukový program byl zaměřen na výklad o našich dravcích a sovách a na letové ukázky. Byl to neobvyklý zážitek.

Vážení rodiče, Srdečně vás zveme na schůzku budoucích prvňáčků, kde se budou řešit důležité organizační věci nového školního roku včetně školní družiny a jídelny. Schůzka se bude konat v úterý 25.6 v 16:00 v ZŠ v budoucí první třídě, která se nachází v 1. patře. Těšíme se na vaši účast

Vážení rodiče, milí spoluobčané, srdečně vás zveme na slavnostní ukončení školního roku 2023/2024, kde se rozloučíme s odcházejícími "páťáky" na II. stupeň a také s uběhnutým školním rokem. Akce se uskuteční za hasičskou zbrojnicí. Zajištěn je bohatý program s překvapením a také bufet. Budeme rádi za Vaši účast

Aktuality10.06.2024

Škola v přírodě

Škola v přírodě  3. - 7. června 2024 V Bílých Karpatech, v horském hotelu Jelenovská, prožili svoji školu v přírodě žáci z naší základní školy. Děti si užily pět dnů zábavy, dobrodružství, radosti a hlavně kamarádství. Nechyběly každodenní venkovní aktivity, procházky po loukách a lesích. Děti se dozvěděly spousty zajímavých informací a v neposlední řadě si utužily kolektiv třídy. Pobyt v…

Aktuality09.06.2024

Aktuálně ze třídy

Milí rodiče, s dobrou náladou jsme se vrátili ze školy v přírodě. Chceme se s Vámi podělit o krásné zážitky aspoň v podobě fotek, na které se můžete podívat v příspěvcích níže  Novinky - 1. třída. Užili jsme si čerstvý horský vzduch, sluníčko, více jsme se poznali. Prožili jsme zde krásné dny plné her, soutěží, zábavy i učení.  Každý den byl něčím výjimečný. Děti si psaly deník, kterým se Vám…

Tak už máme poslední den školy v přírodě. Snídaně, úklid pokojů, balení věcí, malování na trička, vyhodnocení pobytu, řada odměn a diplomů, poslední oběd. Naložit kufry a tašky do autobusu, poděkovat v hotelu za milé jednání a vynikající stravu, zamávat a jet. Domů k těm, které máme nejraději a bez kterých  jsme statečně celý týden vydrželi a vše výborně zvládli. Všichni si zaslouží velkou…

Den čtvrtý a předposlední je za námi. Byl náročný a dlouhý, ale krásný a nezapomenutelný, plný zážitků. Dnes dopoledne byla škola, opakovali jsme a procvičovali učivo venku, zbyl čas i na bazén a sportování. Odpoledne děti bezvadně zvládly pěší túru lesem, společnost jim dělali páťáci. Děkujeme, bylo to prima. Poslední večer patřil společnému zpěvu u táboráku při kytaře a večerním dobrodružstvím…

Dnešní den patřil orientaci v krajině, v přírodě a kreslení plánku okolí hotelu Jelenovská, šifrovací hře s lesním tématem a tvoření obrazu z přírodnin. Odpoledne jsme si vyzkoušeli, jak krásné obrazy můžeme namalovat obyčejnou hlínou. Nechyběly aktivity a hry v lese. Les jsme si užívali všemi smysly, ohromila nás vůně lesa, čerpali jsme energii ze stromů. Večer nás ještě čekal karneval s…

Den byl pestrý a radostný smích byl slyšet ze všech zákoutí našeho hotelu. V  dopoledním i odpoledním čase nás provázel Program prevence šikany. Teď už víme, jak funguje správná třída, jak můžeme pomoct kamarádovi a jak chránit sami sebe. Dnes jsme také slavili, psali pohledy a dopisy domů, skotačili v lese po dešti a užívali si přírody. Večerní plavání v bazénu nás příjemně unavilo, přečetla se…

Dnešní den byl ve znamení aprílového počasí, vybalování a prvních vycházek a her. Celé odpoledne jsme se učili o přírodě v přírodě. Jsme všichni plni venkovních zážitků. Začali jsme si psát deník. Zdravíme domů!

Posíláme první pozdrav z Jelenovské...

Aktuality02.06.2024

Aktuálně ze třídy

Milí prvňáčci výletníci, škola v přírodě se blíží! Zítra odjíždíme. Do batůžku na cestu autobusem si dejte lehkou svačinu, plastovou láhev s pitím, pláštěnku, papírové kapesníky. V pondělí ráno máme sraz v 7:45 na parkovišti za hřbitovem (ranní družina je v provozu). Učení – bereme si s sebou Školáka Pepu, PS matematiky, knížku na čtení, vybavené pouzdro. Můžete si vzít také malé stolní…