Domácí procvičování – učivo

Týden 29.5. – 2.6

 

Vážení rodiče – připomínám na pondělí starší zubní kartáček a bílou pastu do AJ

– děti dostaly domů scénaře k vystoupení ( snaží se učit samostatně – jako překvapení

– jen ( někteří si už oblečení na vystoupení přinesli ….potají :)  prozradím—   má být vše černé :)) + kluci černé sluneční brýle

Pátek 2.6.

  • ČJ – slabikář str. 99, 100 – 101 + prac. sešit str. 61
  • PS – vyvození písmene f, F – písanka dokončit

Čtvrtek: 1.6.

  • Den dětí – oslava
  • Nácvik vystoupení
  • Dú dokončit PL ( čj)

Středa: 31.5.

Děkujeme Haničce za úžasné medíky

Referáty o knize – pochvala patří Ruthynce a Honzíkovi

  • ČJ – str. 97, 98
  • M – pracovní list – počítání v oboru do 20 ( řetízky, pyramidy, porovnávání atd.)

Úterý 30.5.

  • preventivní program  ONline zoo
  • dokončování prací

Pondělí 29.5.

  • Anglický jazyk –   na pondělí 5.6. si děti přinesou starší kartáček na zuby, pastu na zuby
  • procvičujte – https://wordwall.net/cs-cz/community/bathtime-happy-house
  • https://www.youtube.com/watch?v=ffANyYY1_Jk
  • prac. sešit – Unit 6 po str.
  • Český jazyk – čtení – slabikář str. 95, tvorba slov se slabikou mě, vyhledávání v mapě
  • – dú – str. 96
  • psaní- písanka po str. 7  ( dokončit za Dú)
  • Zítra nás čeká preventivní program „On -line ZOO“ ( 1. a 2. hodinu)
  • 3. hodinu budeme mít matematiku ( nakupování a zahrajeme si na směnárnu)
  • 4. hodinu bychom nacvičovali na dlouho očekávané vystoupení – tentokráte tedy určené – maminkám, tatínkům i dětem :DDD

 

Tímto bych Vás ráda pozvala v úterý 6.6. na vystoupení s posezení u nás ve třídě. ( přesný čas ještě upřesním….tj. od 15hod. či 16hod.)

 

 

Týden 22. 5. – 26.5.

 

Pondělí 22.5.

ČT – bě, pě, vě

slabikář str. 92

dú – číst str.92

PS  – vyvození velkého psacího K a E ;písanka – 3 řádky str. 38, 39 dokončit za Dú

AJ – unit 6 poslech  https://elt.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD2_Track_20.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

PS –

 

Týden 15.5. – 19.5.

Středa 17.5.

ČJ – slabikář str.90

– poslechové cvičení di,ti,ny dy,ty,ny

Dú-prac.s. str.56

PS- str.34

M-porovnávání PL – dokončit druhou část

– 39/8, 10 ( neposedové, hadi s podmínkou)

Úterý 16.5.

ČJ- pracovní sešit str. 54,55

PRV – orientace v čase – určování času

– datum narození

M – test (celé hodiny)

– 38/5,2

Pondělí : 15.5. 

ČT

  •  slabikář str. 88, 89; prac. seš. 52/ tužka
  • Dú na zítra str. 53
  •  písanka str. 30, 31
  • Dú – do středy str. 32, 33 stranu 33 procvičit – v pátek budeme psát diktát po přípravě

DI, TI, NI / DY, TY, NY – Kvíz (wordwall.net)

AJ –  vyvození nové slovní zásoby

– pracovní sešit str. 42   https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD2_Track_24.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

– str. 43

HW -str. 44 ( Nakresli svůj kartáček atd.)

 

https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD2_Track_20.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

HV – nácvik

 

Pátek 5.5.

ČJ – slabikář str. 83, pracovní sešit str. 46, 47 ( víkendové čtení str. 48 **)

– sluchové vnímání – rozlišování di/dy, ti/ty, ni/ny

ČT – PS – vyvození psaní písmene B str. 27, Práce s textem – Legrační dům ( práce ve dvojicích – Co umí , jak vypadá pidipidlík?)

  • Děkujeme Haničce za přineseného trubce 
  • Zjišťujeme informace: VíM …….. Chci se dozvědět ……..Dozvěděl jsem se…..

M dokončování úkolů ze str. 32,33

– str. 34/3

– slovní úlohy ( skupinově)

 

Čtvrtek 4.5.

ČJ – práce s textem ( Hrnečku, vař!)

– vyvození písmena G

– slovní zásoba ( hry)

M – celá str. 33

PRv – můj kalendář ( PS mají děti ve škole)

Středa 3.5.

 

  • Čj -slabikář str. 80
  •     – procvičování paměti – práce s textem (hra)
  •     – prac. seš. 45/ tužka dú čtení ste 45 Obří rýma
  •  Ps – psaní písmene b str. 25
  •     – Dú – str. 26
  • M   – skupinové učení  – autobus
  •          – hra na porovnávání čísel
  •          – pamětné počítání do 10
  •             PS – 32/ 3 a 33/8

Úterý 2.5.

ČJ – slabikář str. 79 ( procvičovat čtení)

– online pocvičování ( hry ve dvojicích)

– párové čtení

Dobrovolný úkol – rozvoj slovní zásoby –  najdi doma něco, co neumíš pojmenovat  a zeptej se rodičů  ( dnes jsme si vysvětlovali slovo forma – dortová a froté ručník :)

M    – autobus  – vyšší obtížnost ( vyvození)

– procvičování počítání do  10 ( pamětně, bez krokovácího pásu, názor na počitadle)

  • procvičování počítání do  10 ( pamětně, bez krokovácího pásu, názor na počitadle)

Dú – v sešitě

PRV  – orientace v čase

– dny v týdnu

 

Čtvrtek 27.4.

ČJ – vyvození písmene F, f

  • hra slovní zásoba ( jméno, zvíře, rostlina, věc, sloveso – herecké slovo)
  • hra – zvířata ( určování počtu slabik – práce ve dvojicích)
  • slabikář str. 78 celá
  • Dú – čtení textu na str. 78 – tvoření otázek, převyprávění textu

Referáty o knize

IMG-20230427-WA0030IMG-20230427-WA0026

– sčítací trojúhelníky str. 31/6

PRV –  orientace v čase

Test – popis stromu

 

Středa 26.4.

  • Milé děti -zítra nás čeká plánovaná párty Pikachu – pokud nemáte nic „Pikachu“, můžete přijít v
  • něčem žlutém, tak jako já :))
  • Pokemon Sticker by imoji for iOS & Android | GIPHY

ČJ  – práce s textem ( porozumění textu – řešení šifry)

– slabikář dokončení stran 76,77

PS – str. 22

Dú str. 23

  • MA – počítání s penězi – domino, manipulace s penězi
  •         – finanční gramotnost  hodnota zboží
  •         – práce/ povinnosti
  •        – počet 19
  •        – pracovní sešit 30/3 ( součtové trojúhelníky) a 30/ 2 dny v týdnu ( dokončit)

Úterý 25.4.

Den, na který jsme se velmi těšili. Přivítali jsme kamaráda Matýska opět ve škole, ve třídě, v našem kolektivu 🤗

IMG-20230425-WA0002

Ve čtvrtek plánujeme společnou párty na téma Picachu :)) POKUD děti mají př. kartičky, plyšáka, tak si je mohou přinést.

V pátek nás bude čekat čarodějná výuka, proto si děti mohou přinést kostým;)

ČJ  – tvoření slov ze slabik s slabikotvorným R a L ( na začátku slova, na konci)

  • Čtení slov v barevném sloupci str.76 + pantomimické předvedení slova
  • Doplňování  vhodných slabik 77/puzzle
  • DÚ čtení textu 77/12 Zítra budeme s textem pracovat – číst, vytvářet otázky k textu a zahrajeme si situační hru podle textu.

Zítra dokončíme úkoly na str.76 a 77

MA -počítání s mincemi

28/4 a 29/ 6 (evidence v tabulce, orientace v tabulce, manipulace s mincemi )

Většina dětí dokončila úkoly na str. 29  Kdo nestihl, dokončí si je s pomocí krokovacího pásu.

PRV – pojmy včera, dnes, zítra + předtím, teď,  potom

  • Dokončování a vypracování úkolů téma jaro.
  • Online hra listnaté a jehličnaté stromy

Ve čtvrtek test – popis stromu ( kořeny, kmen, koruna, větev, list), rozlišení stromy jehličnaté X listnaté

Pondělí 24.4.

ČJ- slabikář str.74, 75

  •  Zdrobněliny, popis osoby

ČJ -PS psaní velké psací T str.21

  • dokončení stran do str.21

Aj – tvorba karty Happy Birthday (How old are you?)IMG-20230424-WA0005

 

 

_______________________________________________________________________

Pondělí 17.4.

Vážení rodiče, dnes vkládám zatím jen domácí úkol (z organizačních důvodů).Omlouvám se.

  • Písankový sešit- opis textu (děti mají v zelené obálce)
  • Věty jsou psány s přeházeným pořadím slov
  • Nejsou psány s přesahem na druhý řádek, což dětem usnadňuje orientaci.
  • Větu si nejprve přečtou a určí správné pořadí slov(píší číslem nad slovo)
  • Kdo zvládne, podtrhne vlnovkou tzv.herecké  slovo -tedy sloveso (to je rozšiřující úkol)

Text si mohou pro snadnější opis nastříhat po řádcích, větách. Nalepit a správně opsat.8

Kontrola napsaného – prvopočátecni velké písmeno na začátku věty a ukončení věty znaménkem.

Čtvrtek 13.4.

ČJ

Skupinový diktát věty

slabikář str.  65

– podobné znaky ( had, žížala, slepýš,….)

přirovnání – žižala je jako….

DÚ – poslechni si tuto verzi pohádky a hledej rozdíly  Jak si pejsek roztrhal kalhoty – Bing video

         – čtení slabikář str. 66,67

Ma – pracovní sešit ( sousedé )  25/9,10

– SP pracovní list ( ve  složce)

Prv – popis stromu X  keře  ( rozdíly)

Středa 12.4.

Domácí úkol: 

  • ČT – čtení str. 64 (Ježek)
  • PS – písanka str. 8  ( na PÁ)

ČT – PS 

  • hra na rozvoj slovní  zásoby
  • celá str. 64
  • opis vět se změnou slovosledu ( tzv. nesmyslné věty)
  • písanka str. 9,10,11 po 3 řádcích ( au, eu, ou)

M

  • pracovní sešit str.  24/3,4  a 25/11
  • pracovní list pro rychlíky ( mají ve složkách ve střídě)

TV – pohybové hry

 

Úterý 11.4.

ČJ-třídnická hodina

– slabikář str. 61

M – pracovní sešit  – práce s krokovacím pásem

  • str. 23/8 ( krokování a převod na klasický příklad tzv. řetízek)
  • 23/7 a 24/1  – podlaží
  • Dú 24/2  ( počítej pamětně a následně s kontrolou na krokovacím pásu – používej k názoru např. 1- 2 fazole)

VV – zapouštění barev do mokrého podkladu

PRV – práce na zahradě (pracovní sešit)

  1. online hra
  2. pozorování online  – 【LIVE】 Live Cam Makov – Natural Reserve | SkylineWebcams
  3. video k úkolu – Recyklohraní –Recyklohraní – průvodní video k úkolu Mokřady a tajemství ztracené vody – YouTube

 

_______________________________________________________________________________________________

Pondělí 3.4.

HV – píseň Zvonky, zvonky

AJ – slovíčka ( flashcards) – posílám i k procvičování domů

  • What is it? Unit 5 Lesson 2 / str.35
  • How old are you? I am ….Unit 5 lesson 4 / str. 37

HW – poslech str. 34/5    https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD2_Track_8.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

ČJ – práce s textem ( tvorba otázek, odpovědi na otázky, převyprávění textu, ..)  ( text Dú – přečít )

ČJ – slovosled – opis textu  PL

Procvičujte jarní květinky – zítra si napíšeme test

Pátek 31.3.

Třídnická hodina  – láhev spokojenosti, radosti

ČJ – Ps str. 35 ( slabiky)

čtení textu – tvorba otázek k zjištění porozumění ( Dej otázku kamarádovi…)

  • hledání rýmů 35/ puzzle
  • přepis „libovolných jmen“ do sešitu ( 3 dívčí, 3 chlapecká- ta která umím napsat :))
  • čtení s porozuměním 36/ sova

Písanka – str. 5 a tvar písmene R první 3 řádky str.6

Ma – práce s krokovacím pásem ( objevení záporných čísel)

– finanční gramotnost- půjčka, dluh

– PS str  22|/3  ( samostatně, s kontrolou – nutno s krokovacím pásem)

. slovní úlohy ( samostatné řešení + společné s názorem krokovacího pásu

https://www.skolasnadhledem.cz/game/1457?query=544%20022

 

Čtvrtek 30.3. – vloženo zpětně ( omlouvám se – z osobních rodinných důvodů)

Čj – slabikář str. 62, 63

– jazyková hra

MA + PČ 

g – čáry ( přímá, křivá, lomená) . modelace na špejlích

. rovinné útvary ( čtverec, obdelník, trojúhelník)

– prostorová tělesa  ( Hra Bořci / |Borci stavitelé :)

PRV – domino mláďata

 

Středa 29.3.

Vážení rodiče, velmi děkuji i s kolegyněmi za všechny sladké pozdravy ( včera i dnes) prostě mňamky :) Minianketa: Komenský by byl na dnešní učitele nejspíš hrdý   DĚKUJEME

ČJ  – jazyková hra Znalec jara – čtení s porozuměním  rozšiřující čtení), plnění úkolů

– význam slov a rozdělování slov na slabiky str. 34 cvičení tulipán

PS – písanka 3 str. 2,3 (Dú str. 4)

M- online cvičení     https://www.skolasnadhledem.cz/game/1460?query=544%20021

– číselná osa

– tvorba příkladů ( dva na sčítání, dva na odečítání) společné, vzájemné učení

 

 

Úterý 28.3.

Dú – dokončit písanku 2 + čtení

ČJ – přepis slov ( dáme, domů, kokosy, louka, kašel)

M – pracovní sešit str. 20, 21

  • – matematika hrou ( plnění úkolů – př. Vytvořte se spolužáky trojúhelník ze svých těl, spočítej pastelky v pouzdře,…)
  • – dokreslení J.A. Komenského ( portrét, osová souměrnost)

VV – dokončení kohoutů – kresba pastelem

PRV – https://wordwall.net/cs/resource/13436936/prvouka/jarn%c3%ad-kv%c4%9btiny

procvičujte – jarní květiny

Pondělí 27.3.

HV – rytmizace  ( Jaro dělá pokusy), hra na ozvěnu

– Pějme píseň dokola

AJ – učebnice Lesson 5

Happy birthday  – slovní zásoba ( a present, a card,  a candle,  a cake, a badge, a balloon)

Odpověď na otázku: How old are you? I am ..

poslech – práce s obrázkem
Track 1 (MP3) | Track 2 (MP3) | Track 3 (MP3) |

ČJ

– slabikář – str. 59,60 ( máme ve škole ke kontrole)

– práce s textem Karolína ( ps – str. 34)

– opis slov

– dokončování písanky 2

Dú – čtení v pracovním sešitě str. 34 ( dokončit úkoly)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pátek 24.3.

ČJ  – slabikář str. 58,59

– prac. sešit str.33

PS – opis slov ( doplňování do vět)

  •      Diktát slovních spojení  – př. víla Míla, teta Olina, ….
  •       sebekontrola ( chybolov)

M – sebehodnocení PL

– pracovní sešit 20/1,4

Čtvrtek 23.3.

Zítra diktát z dvojic slov př. táta Ota, pan Olin…

  • ČJ  – slabikář – str. 56,57
  • Hra – Jaký jaká, jaké je?…..

Dú – nácvik čtení celých slov 57/ barevný sloupec

PRv – popisky k jarním květinám – pracovní sešit

VV -PČ  -kresba ( slepice, kouhouti)

MA – dokončení a kontrola str. 19 ( vychytání chyb :))

– PL  porovnávání čísel, sčítání a odčítání

 

Středa 22.3.

ČJ 

  • PL ( doplňování chybějících čárek , práce v mřížce, přepis slov)
  • PS – str. 32 práce s textem
  • Myšlenková mapa – JARO
  • – písanka str. 34
  •        – čtení slabikář str. 56/4

M – str. 19

POBYT VENKU – KVĚTINOVÁ PALETA (  jarní květiny)

 

Úterý 21.3.

PONOŽ.KOVÝ DEN

Čj

Práce s textem : Tatínek závodí

Dú – prac.s. str. 29

M

  • Dělení počtu na poloviny
  • Počítání po dvou
  • Seznámení s pojmy číslo sudé liché
  • PL – ponožky

vv

  • dokončování kuřátek

PRV

  • ps – dokončení PL lidské tělo

 

Pondělí 20. 3.   PRVNÍ JARNÍ DEN

HV – píseň JAro dělá pokusy

– tvorba rýmů, veršů – vytleskávání rytmu ( Jaro, jaro, jaro má zelené háro :)

AJ – opakování slovíček

– poslech test

:)  Spring is Here Song – YouTube

ČJ

slabikář str. 55

práce s textem – Tatínek závodí ( Dú – znovu přečíst a převyprávět) – text přinést zítra s sebou

PS – tvary písmen d,k,S

– psaní na fólii

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pátek 17.3.

ČJ 

M – pracovní sešit str. 18 ( práce ve dvojicích, dopomoc učitele)

  • spojím 3 čísla – barevné podmínky

Procvičujte čtení – v rozečtených knihách, čtení  slabikář str. 54

Čtvrtek 16. 3 .

  • – čtení – v pracovním sešitě str. 26 – 28
  •        – slabikář  53 / trojúhelník, pastelka

ČJ 

  • čtení bez přípravy ( slova v PS na str.26 -28 sloupce)
  • samostatná práce v PS str. 26 -28
  • Referát o knize (s velkou pochvalou ) Létající poník
  • 20230316_113513

M – prostředí autobus – zatím s komentováním učitele, vedení k samostatnému řešení

  • 16/2 a 18/2

– žabičky z ruliček

20230316_111723

K vidění budou na Velikonočním jarmarku 1.4. Poté dětem rozdám. Přejí si je vzít domů.

PRV – pracovní list ( popis lidského těla, názvy prstů, popis obličeje – práce s textem- porozumění čtenému textu)

Zítra v rámci ČT budeme pokračovat. Ukončíme téma – Lidské tělo

……každý den poctivě dopočítáváme do prvního jarního dne……už JEN 4 DNY :D

 

 

Středa 15. 3.

ČJ – slabikář str. 52 –

  • práce se slovy (nácvik autodiktátu)
  • hry s písmenky ( přesmyčky)

Dú – slabikář – číst text 25/2 

  •  písankový sešit  – vlepený text k přepisu

M-  vyvození prostředí ( spojím 3 čísla) str.15

pracovní sešit – samostatná práce ( libovolně vybírané příklady)

 

Úterý 14.3.

ČJ – slabikář str. 50, 51

  • slova protikladná – opaky
  • trénink paměti  – básnička
  • strava a  pitný režim str. 512

PS – opis textu z tabule – U lékaře

– psaní receptu ( jméno a příjmení, rodné číslo, bydliště…..diagnóza, medikace)

PRV části těla, vnitřní orgány ( ukázka – psaní popisků)

Ve čtvrtek a popřípadě i v pátek budeme v projektu pokračovat – téma smysly

 A čekají nás atestace :D :D

  • popis lidského těla – obličej, názvy prstů, tělo
  • naše smysly ( sluch, čich, hmat, zrak, chuť – receptory oko, ucho,, jazyk, nos, kůže)
  • rozlišení nemoc X úraz ( kašel X odřenina)
  • počítání tepu (po deseti) za min.

 

Pondělí 13. 3.

HV – houslový klíč

– písničky ( Cibulenka, Pec nám spadla, Sluníčko …, )

https://www.youtube.com/watch?v=bFVbLc9EmAw     pohybová chvilka

AJ – pracovní sešit str. 32

ČJ – slabikář str. 50/ šašek, modrý trojúhelník, otazník

PS – str. 26,27 ( perem)

Dú –  PROSÍM O KAŽDODENNÍ ČTENÍ

  • AJ – procvičovat slovíčka ( školní potřeby, barvy, čísla, oblečení) – umět pojmenovat anglicky, porozumět slyšenému
  • ( děti nečtou a nepíší – slova jen přiřazujeme k obrázkům, „čtou“ tedy opakují po učiteli celé slovo)
  • ČT – 51/ tužka  na (ÚT)
  • PS – str. 28 dokončit ( ST)
  • Do PRV – na zítřek- U LÉKAŘE
  • Děti si mohou přinést bílé tričko, mikinu či tátovu košili. Pokud máte doma hračku – lékařský kufřík.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • M
  • pracovní sešit – 14/3,4,6 a 15/7,8,9 ( 14/4
  • krokování – náhoda – převod na klasické příklady)
  • ČT
  • slabikář
  • str. 49
  • povídání o knihách Březen měsíc knihy ( pravidla čtenářské dílny, referáty….)
  • psaní předložek / čtení předložek
  • PS
  • písanka
  • opis, přepis  – str. 25
  • vyvození tvaru psacího písmene z
  • písankový sešit
  • – doplňovací cvičení + přepis

Dú – dokončit písanku po str. 25 ( pokud nemáte)   

Krásný slunečný víkend sluníčko gif 7i3mtf41ix4 - MediaDisk.cz.

Čtvrtek 9.3.

ČT

Pracovní sešit str.25(celá)

Písanka – str.20,21,24

Dú – procvičování na str.22,23 ( opis každého slova 1x) Děti nemusí dnes zvládnout obě strany.

Dú – čtení ve slabikáři str. 48 (především slabik a slov/rýmů – zítra budeme s nimi pracovat)

M

– počet 14 (práce se čtvercovou sítí)

– motivační slovní úlohy (farma)

– počítání nohou ( Kolik nohou mají dohromady ovce,dvě husy a sele? tzv.   řetízky)

– počítání po dvou (př. Slepice mají dohromady 12 nohou.Kolik je na dvorku slepic?)

– cestujeme busem na farmu ( Nově jsme si pojmenovali zastávky:) 1.(A)Malenovice,2.(B) Tečovice,3.(C) Lhotka, 4.(D )konečná Chlum

-pracovní sešit 14/1

Vv – PČ příprava obrázků na Velikonoční jarmark 1.4.

Slepičky,kurník

PRV – vybavení lékárničky (lapbook)

 

Středa 8.3.

Milé maminky přeji Vám krásný MDŽ.

ČJ-Ps

  • – Čtení po přípravě
  • -velké a malé písmeno (jména u osob)
  • – oprava ,opis z tabule
  • -přesmyčky za zlaté jedničky:) psaní do sešitu

M

  • Dopočítáváni (procvičování) – počítání,krokovaci pás
  • PS – 13/9
  • Dú – příklady na dopočítáváni v sešitě

Jarní tvoření – poprosím vás o sbírání ruliček od toaletního papíru do PČ (slepičky, žabicky) na výzdobu ve škole a Veli

 

Úterý 7. 3.

ČJ

  •        –  slabikář str. 47
  •        – čtení sloupců slov ( po řadách)
  •     Dú  – čtení / pracovní sešit str. 24/zima

 M

  •        – dopočítávání, odpočítávání do 20
  •        – pracovní sešit str. 12/4,5,6
  •        – prostředí schody – vyvození ( výše/níže)

VV – vejce, kuře

PRV – prac. sešit – str.41

 

Pondělí 6.3.

HV

  • Zlatá brána otevřená  ( významy – zlatá brána, zlatý klíč)
  •  vyvození ( notová osnova, houslový klíč)
  • opakování ( stupnice C dur)

Vtípek z hodiny: Na tabuli nakreslená notová osnova  – „Ví někdo, jak říkáme těmto pěti čarám na tabuli?“ …odpověď „NOTÁŘ“ :)    a je to logické …..slabiky – slabikář; noty – notář                       National Notary Association GIFs - Find & Share on GIPHY

AJ – Clothes  

PS

  • zkouška různých per
  • písanka str. 16,17
  • Dú – PS – str. 18,19  ( na středu)

ČT– vyvození dvojhlásek au, ou

  • čtení slabik s dvojhláskou
  • vyhledávání slov s dvojhláskou
  • čtení slov s dvojhláskou
  • tvorba slov začínající na slabiku s dvojhláskou
  • slabikář str. 46
  • Dú – 46/ modrý trojúhelník
  • Dú – pracovní sešit – procvičujte čtení slov s dvojhláskou 24/ tulipán)

Ruční psaní poznámek pomocí aplikace Poznámky stylusem ...

  • Vážení rodiče,
  • poprosím Vás o nákup vhodného psacího pera.
  • Doporučuji nákup bombičkového rolleru s měkkým ergonomickým úchopem.
  • Např. Schneider, Pelikan nebo případně  Stabilo.
  • Důležité je, aby si děti pero vyzkoušely. U některých per je ergonomie tak propracovaná, až některým dětem nesedí. Nejde tedy o cenu pera. Pero by mělo být lehké, se špetkovým úchopem.
  • Tomu velmi dobře odpovídá pero Tornado ( nevýhodou je, že je na jedno použití).  Gumovací pero typu Pilot je pro  prvňáčky nevhodné.
  • Zde přikládám test rollerů a per :

https://www.idnes.cz/ekonomika/test-a-spotrebitel/plnici-pera-psaci-potreby-skola-test-srovnani.A180904_110228_test_jan#space-a

Nezapomeňte na správné držení psacích potřeb.

——————————————————

Sportovní týden  27.2. – 3.3.

 

—————————————————–

Čtvrtek 24.3.

M ( dnes 2 hodiny)- prostředí autobus 12/1

– počítání po jedné, po dvou

– řazení čísel, číselné řády

– práce s počitadlem ( znázornění čísla, sčítání, odčítání na počitadle)

– rozdělování na poloviny

– neposedové – nejvyšší číslo – výsledek  11/10

– 11/11

PČ  – výroba papírového autobusu

Čj – pracovní sešit str. 20

– slabikář str. 45

Středa.  23.2.

ČT – čtení slov ( barevný sloupec)

44   / modrý trojúhelník

44/ vyhledávání a čtení slabik  ( tvorba slov) Dú procvičování čtení slabik a tvorby slov)

Přednes, recitace a práce s básní – ještě procvičujte      Zítra druhé kolo třídní recitační soutěže

PS – str. 14, 15 dokončit

MA – vyvození prostředí autobus 9/6; 10/2; 11/7

– počítání po jedné, po dvou

– rozdělování na poloviny

 

Zítra 22. 2. do školy zvesela :))

O Škaredé středě se nebudeme škaredit. Mohlo by nám to zůstat.
Škaredá nebo také Sazometná středa, která připomíná Jidášovu zradu, tedy škaredý skutek. Sazometná proto, že se v ten den vymetaly saze z komína. O tomto dnu se sice uklízí, ale přesto bychom se neměli škaredit. Nikdo by se neměl mračit (škaredit), jinak se bude mračit po všechny středy v roce.

A to se nám stát nemůže…..  proto si svůj úsměv pro každého zajistíme

20230221_112011Emoji whatsapp stock fotografie, royalty free Emoji whatsapp obrázky | Depositphotos

Nabídka nápadů : legační účes, popletené oblečení, oblečení naruby, rozdílné ponožky atd.

 

Úterý 21.2.

  • ČT   – slabikář str. 42 (celá)
  •         – individuální hlasité čtení
  •         – tvorba slov podle slabik
  •         – tvorba a řešení přesmyček
  •         – vysvětlení, nápověda opisem

Dú – slabikář str. 43/18 + práce s texte A/N

+ zkoušejte procvičovat plynulé čtení víceslabičných slov ( barevný sloupec)

Lectura GIF - Lectura - Discover & Share GIFs+ Dnes náš první referát o knize: DĚKUJEME  Gifs de estudantes - Gifs e Imagens Animadas

dobrovolný úkol ( rozšiřující čtení):

  • 1.
  • List mají děti ve slabikáři
  • Je to kapitola z ukázkové knihy od ZuzanyPospíšilové; Školní strašidlo
  • Čteme se zvýrazňovačem – zvýrazni každé slovo, které už dokážeš přečíst
  • 2.
  • Přemýšlej, představuj si , vymysli jak vypadá strašidélko Radílek z vyprávění o knize. Pomohou ti tyto body:
  • 1. jeho věk
  • 2. bydliště
  • 3. jméno
  • 4. vzhled ( jak vypadá)
  • 5. povaha ( jaký je..)

20230221_111959

M – vysvětlení nového prostředí HADI ( počítání s předchodem přes 10)

– počet do 13

– PS  – 10/ 1,3,4

– rozklady s pomocí kostek

PRV – téma:  hygiena

– PS – str. 40

VV – dokreslování písmene P ( pošťák, princezna, parašutista………)

– příběh dvou červených koleček ( nedokončeno)

Pondělí 20.2.

HV

  • Rytmizace,hra na tělo
  • Intonace – rozlišování tónů (hluboké×vysoké)
  •                    – seznámení se základní stupnicí C dur (intonace)
  • – pokus – tvorba tónů ( výška tónů); hra na boomwhackers a sklenice

20230220_081209 20230220_080951

AJ

  • Kontrola HW -MY favourite T-shirt
  • slovní zásoba -clothes
  • primary colours – red,blue,yellow
  • Mixing colours

ČT

  • – práce s větou podle zadání ( počet vět v textu,velké písmeno na začátku věty,interpunkce na konci věty,vyhledávání sloves – s dětmi predvádíme pantomimou)
  • Hlasitě čtení vět,čtení se záložkou(okénkem)

Zítra nás čeká vyvození písmene R,r

– zkoušejte čtení na str.40 ve slabikáři (bez plnění úkolů)

PS – vyvozeni psaní tvaru -velké psací P

– jazyková hra: osoby,povolání, bytosti začínající na P (popelář,..)

Dú – písanka str.13 (na středu )

Recitační soutěž:

Třídní kolo – středa 22.2. a čtvrtek 23.2.

Školní kolo – pátek 24.2.

Ve středu a čtvrtek proběhne třídní kolo recitační soutěže

V pátek 24.2. budou dva vybraní recitátoři přednášet svou báseň ve školním kole.

Děti z prvních ročníků však nepostupují do dalších kol. Postupující budou vybráni z 2.-3. ročníku a 4.-5. ročníku.

 

Pátek 10.2.

ČJ – Ps  str. 19  ( + tvorba křížovky)

jazyková hra – slyšená hláska r

Bee bot – čtení vět a spojování s obrázkem

M – vyvození – počítáme autobus  – cestování, počet cestujících) Příklady typu 1+2+1 = 2+1-2 = atd.

počet 11,12,13

– hra s koláčem ( půl, čtvrt, tři čtvrtě, celá – zdobení podle zadání)

– karnevalové počítání

PS – str.9,10

Program v tělocvičně – celá škola 

 

Čtvrtek 9.2.

ČJ  – rozšiřování slovní zásoby

  •  41/ mobil
  • práce s textem  PS – str-18/ Míšův nápad

MA – slovní úlohy 

  • kontrola slovních úloh 8/1 ; 9/ 9
  • online cvičení  – slovní úlohy
  • počítání do 10
  • počítání do 12

Pč – přání

Prv – části těla, obličeje

– dokončení části textu ( Míšův nápad)

Středa 8. 2. 

MA  – PS – str. 8,9

ČJ  – slabikář str. 40,41

PS – po str. 8

Úterý 7. 2.

  • Den pro předškoláky
  • Všechny děti moc chválím za práci a pomoc předškolákům

Pondělí 6.2.

  • AJ – Unit 4 ( str. 26,27) – pracovní sešit
  •                       ( str. 30)       – učebnice
  •          HW – Dú      pracovní sešit str. 28,29

K procvičování :

  • ČJ – slyšená hláska (na začátku, uprostřed, na konci) Š
  •         – čtení slabik ( důraz na správné čtení délek) str. 39
  •         – čtení krátkých jednoslabičných slov str. 39
  •          – práce s textem ( pamětná hra – otázky), vyhledávání v textu a spojování
  • Dú – str. 39 U Šedů ( ptejte se dětí na různé otázky…př. Kdo má nové šaty? )
  • PS – psaní – malé psací t   písanka str. 4, 5 ( dokončit)

ZÍTRA – 7.2. den pro předškoláky  ( ukázková hodina) 

Děti si přinesou vše podle rozvrhu.

Vítejte v novém pololetí                         Třída 3. A, školní rok 2016/2017: Základní škola Brno ...

 

Pondělí 30. 1.

HV – rytmická etuda

– zvuky, ruchy ( hra na filmaře)

AJ  – dokončení tematického celku

– kontrola Dú PS  – 23

– pracovní sešit str. 24,25

ČJ

– Sl  dopis   ( myšlenková mapa, vysvětlení pojmy  adresát, odesílatel)

– str. 35

  • vyvození písmene K
  • str. 36

Pracovní sešit – dokončení str. 15

Dú – pocvičování čtení sloupečků str. 15   ( po slabikách sa -lám)

pátek 20.1.

 

ČT – čtení informací o zvířatech , práce s odborným textem

– slabikář dokončení str. 30,31 ( plánování, rozvržení vlastní práce, hromadné hodnocení)

Tv – skok přes švihadlo, pravidla vybíjené

M – krychlové stavby ( plán, podlaží stavby, půdorys – práce se čtvercovou sítí)

– malý sešit porovnávání + dú ( počet skrytých puntíků a sčítací trojúhelníky)

INFORMACE

příští týden – Výchovný koncert

TAJEMNÝ ZLÍN                                                                                                                                80,-Kč

26. 1. 2023 v 8:30

„Srdečně zdravím všechny báječné posluchače našich společných koncertů. Se zlínskými filharmoniky nás čeká putování nejen do říše krásné hudby, ale především do říše vaší kouzelné fantazie. Po stopách pověstí i historií Malenovického hradu, Zlínského a Vizovického zámku se vydáme tajemnými chodbami do minulosti i nedaleké budoucnosti vašeho krásného kraje.“

Miloš Machek, dirigent a moderátor

  • Zlínskými podzemními chodbami do minulosti i budoucnosti s hudbou A. Vivaldiho,
  • P. Hindemitha, P. I. Čajkovského,M. A. Charpentiera, M. P. Musorgského, J. Beneše,
  • I. Hurníka, W. A. Mozarta, J. R. Rozkošného, J. Strausse ml., B. Reisfelda a A. Marcuse.

sraz: 7.15 hod. před školou ( děti z ranní ŠD samozařejmě vyzvedneme)

návrat: okolo 10 hod.  poté budeme mít prvouku a náš projekt ( pracovní sešity si necháme ve škole již v úterý, pokud tedy bude potřeba) Pracovní sešity si tedy děti nosit ve čtvrtek nemusí)

S sebou: batůžek, pití, svačinu ….nechají si ve skříňce

svačináři dostanou svačinu po návratu

Vybírám  150 korun. Těch, kterých se to týká, budou mít lístek v obálce.

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Čtvrtek 19.1.

M –  pracovní sešit

  • určení počtu   57/7 + 58/3
  • sčítání a odčítání  57/8 + 58/1
  • slovní úloha 58/2
  • hra – DÚ 56,57/5

PRV – kam patřím? komu se podobám?  ( společné znaky …)

seznámení s datlem a daňkem

Chválím Markétku za  krásnou knížku na ukázku.

  • Má nejkrásnější knížka o zvířátkách

PČ – modelování z plastelíny  ( dorty)

ČJ – vyvození písmene D, d

– čtení slabik

– vyhledávání slov

DÚ – pracovní sešit str. 14

online procvičování Čtení 1.třída d, k, v… leden – Kvíz (wordwall.net)

Středa 18.1.

Čj  – příprava na recitační soutěž, která proběhne po jarních prázdninách

Básničky k recitaci si můžete vybrat samozřejmě i sami.

– básně ze sbírky  M. Kratochvíla – Potkal kočkodán kočkonora ( předčítání)

– pořekadla – kniha Žvanda a Melivo

TV – štafeta, člunkový běh, míčové hry

ČJ – slabikář str. 28,29

M – proběhla jen kontrola matematického řetízku

hodina matematiky jsme nahradili  třídnickou hodinou, kvůli řešení dané situace

tj. úschěch ve škole, práce s chybou, sebehodnocení….

Úterý 17.1.

Čj –

M- 56/ 3,4 + 57/ 6

– malý sešit ( řetízky)

VV – vosková rezerva – pletená šála

PRV – zimní spáči / cestovalelé

– práce s encyklopedií (netopýr)

Pondělí 16.1.

HV – rytmická cvičení, doprovody

AJ – poslech 21/ 1 + str.22  ( poslech slovíček circle, triangle, square)

Test 2   (  školní potřeby +  čísla)    Jestě můžete procvičit ( * rozšiřující – https://wordwall.net/cs/resource/37663406/angli%c4%8dtina/funpark1-unit1-in-my-bag-ab-crossword  )

Příprava  na Test 3 na str. 21 ( pojmenuj barvy a hračky)

 PS – ČT  – slabikář str. 28, 29 samostatné čtení

Dú – skládejte slova 28 / srdíčko do mřížky  ( rozlišijte malé, velké písmeno – tj. děti neskládají pouze velká písmena) + čtené textu Zima 28/9

  • písanka str. 18, 19
  • písankový sešit – opis slov z tabule

 

 

Pátek 13.1.

 

ČT – čtení textu bez přípravy  + k domácímu procvičení  PL

– předčítání textu, převyprávění  + práce s textem
(porozumění textu)

PS – po str. 17

– opis slov

– diktát slabik

 

Čtvrtek 12.1.

ČT – diagnostika čtení

M – ciferník, počet do 12  56/1,2

  • pamětné sčítání a odčítání do 10 ( vyzkoušeli jsme i do 11, 12 :))
  • krokování – sčítání, odčítání   54/2; 55/5

PRV – str. 35,36,37

Dú – vymalovat obrysy zvířátek – inspiraci a informace můžete vyhledat na webu

– chystáme opět projekt pro kamarády ve škole – zimní spáči

PČ – čepice ( dekorace geometrickými tvary, tvorba bambule z vlny)

Pokud máte doma zbytky vln, které asi nevyužijete :), tak my anoooo :))

– čeká nás ještě předchystaná šála a množná i cokoliv jiného :DD

 

středa 11.1.

  • ČJ
  • slabikář str.26
  • domácí procvičování 27/8
  • – význam slov ( slova jednoznačná/ mnohoznačná)
  • – otázka/ oznámení ( interpunkce . ? )
  • – slovní zásoba ( slova na z)
  •  PS
  • – kontrola Dú
  • – nácvik autodiktátu

MA

  • práce s ciferníkem – která ručička je rychlejší? malá X velká ( pokus)
  • minutová (velká) – hodinová ( malá) ručička
  • rozdělení ciferníku na čtvrtiny
  • prac.seš- 55/6
  • dú 54/3
  • TV
  • balanční cvičení, hry a cvičení s gymnastickým kruhem

 

úterý10. 1.

– spojování slabik do slov   (PL – pracovní list)

– nácvik napojování písmen

– opis , přepis

Dú  – Opis slov v písankovém sešitě ( PS – SEŠIT, OPIS)

vv – Vyškrabovací technika – ohňostroj

PRV/M – geometrické tvary, čas, ciferník, počet 12, dělení celku na části – pojmy čtvrt, půl tři čtvrtě, celá

pondělí 9.1.

HV – Adámku náš

Aj – Unit 3 lesson 2,3   str. 19,20

– poslech 21/1

– opakování slovíček, pracovní listy

ČJ – slabikář str. 24 a 25

Dú – dokončit stranu 25

– pravidla čtenářské dílny

– čtení textů mimo slabikář

 

Předvánoční čas pro nemocné

Vánoční soutěž 2018 | Seafight CZ & SK

Čtvrtek 22.12.   – adventní kalendář

https://decko.ceskatelevize.cz/advent

vánoční kvíz

Středa 21.12.  –   počítání

Úterý 20.12.         čtení – opakování čtení za slabikáře

kolo čtení

   doplňování vět

Pondělí  19.12.   – tvoření

jak uplést vánočku

papírový vánoční stromeček

    dětský vánoční punč

_________________________________________________________

Pátek 16.12.

ČT slabikář  str. 20 ( Dú – str. 21)

pracovní sešit  str. 9

PS písanka str. 12

MA – str. 52

 

Slabikář – po str. 19

Pracovní sešit – po str. 8

Písanka  – po str. 11

Dú – Nacvičit čtení texti 19/4

MA – po str. 51 + slovní úloha str. 52/ 2

PRV – str. 30

Možnost online výuky: V Teamsech jsem naplánovala schůzku – tj. online setkání

Máte možnost se přihlásit, všechny jsem do schůzky připojila. Můžete vše vyzkoušet…zkouška spojení :))

Uvidíte podle zdravotního stavu dětí, je to dobrovolné. Vše najdete i zde na webu, úkoly( procvičování)

Přihlašovací údaje: jmeno.prijmeni@zak.zstecovice.cz   př. iva.hajkova@zak.zstecovice.cz

Čtvrtek 8.12.

ČJ  – skládací dikták vět – text ze slabikáře str. 17

– postřehování slabik / domeček str. 17 (procvičujte)

– čtení s předložkou str. 16

MA – pracovní sešit str. 46

Dú 47/7

Středa 7.12.

ČJ – vyvození Y,y

slabikář str. 16

pracovní sešit str. 5/ trojúhelník, puzzle a str. 6 doplňování slabik

Dú – každodenní čtení ( cokoliv – nabídka pracovní sešit str.4,5,6; slabikář str-16)

PS – písanka str. 6,7

Dú – písankový sešit ( nově rozdaný) – opis písmen m,l,e  a slabik me, le 

( na pátek)

Na zbývajících linkách na stránce mohou děti dobrovolně, libovolně procvičovat.

Na zítřek – budeme malovat s dětmi domečky na karton. Pokud má někdo přebytečný karton, krabici, budu ráda za přinesení.

 

Úterý 6.12

ČJ  – slabikář str. 14,15

– procvičujte čtení jednoslabičných slov na str. 15  /barevný sloupec

– čtení po přípravě PS – str. 4,5

MA – str. 45/7,9,10

  • DÚ – pracovní list vlepený na str. 45

PRV – třídnická hodina

– pracovní sešit str. 31

Pondělí 5.12.

AJ  – vyvození nové slovní zásoby – hračky

– opakování barev, čísel, školních potřeb

Unit 3 lesson 1

ČJ  – čtení slabikář

str. 13, 14

DÚ – ČJ – pracovní sešit str. 5

procvičujete čtení všech barevných sloupečků str. 4,5 ( pracovní sešit) – budeme zkoušet

 

 

čtvrtek 1.12.

ČT – vyvození písmene J – str. 12

M  – pracovní sešit str. 43

– krokování, práce s číselnou osou

Vystoupení jarmarku

Vážení rodiče, podle plánu budeme zítra vystupovat hned po zahájení jarmarku. Počítáme tedy v 16.10 hod.

Sraz  dětí u pódia: 15.55 hod. ( já budu u pódia už od 15.30 hod.)

Kostýmy: důležité je teplé oblečení, nejlépe více vrstev + čepice, rukavice

kostým = čepička + popřípadě plyšák našitý na čepici, vestě…

Zítra budeme ještě nacvičovat : ) snažíme se, jen nám někdy něco vypadne, zapomeneme se či řekneme jinou pasáž v nevhodnou chvilku :)

Vás rodiče –   poprosím…..:)) O nácvik velkého potlesku př. zvolání  …To je můj kluk, to je moje holka…..( Toť slova dětí…..jen přepisuji :DD)

I kdyby se stalo cokoliv……

 

Kulturní středa :)   30.11. UŽ ZÍÍTRA ! :))  

Zítra jedeme na výchovný koncert pěkně, společensky oblečeni.  Už se na to těšíme :)

Sraz u školy v 7.15 hod.  Samozřejmě si děti ze ŠD vyzvedneme. Odjezd autobusu v 7. 30 hod.

Po návratu se nasvačíme a budeme nacvičovat na vystoupení. Děti si nemusí brát aktovky.

Nezapomeňte však – pití, svačinu, čip  – do batužku, tašky.

Úterý 29.11.

M – pracovní sešit str. 42  ( krokování – odčítání) celá

– 42/7

ČT – slabikář str. 11

– diktát slov ze slabikáře, sebekontrola, práce s chybou

Pondělí 28.11.

ČT – slabikář str. 9,10 ( interaktrivní cvičení k učebnici)

– Dú – pracovní sešit čtení str.4 / tulipán, balonek

PS – písanka str. 4  dokončit ( na středu)

Pátek 25.11.

ČJ – vyvození písmene T,t a psací formy

– čtení po přípravě

– čtení slabik ta,te, ….

– slabikář str. 8  ( zde procvičujte čtení + čtení v PL / pracovní list

PS – str. 3

MAtematika

– krychlové stavby

– pracovní sešit str. 41

Čtvrtek 24.11.

Dú – čtení slabikář str. 7 a pracovní sešit str. 3

ČT – čtení po přípravě

– práce ve slabikáři str. 6,7

M – velké součtové trojúhelníky

– pracovní sešit str. 40

PRV – pracovní sešit po stranu 27

Středa 23.11.

Dú- čtení na str.6 + písmenka str.2

Čt- čtení po přípravě

– interaktivní cvičení

M – krokováni , šipkový zápis převedení na číselný

– samostatné řešení zadaných úkolů ( počítání do 8)

TV- nácvik vystoupení

Úterý 22.11.

Čt- čtení slabik, slov a textu přípravě

– slabikář str.4,5

Vv- Nácvik písně a kresba ilustrace k písni Bílý vánoční čas

M – robotika, práce s beebotem

– pohyb ve čtvercové síti, p/l orientace

 

Pondělí 21.11.

Čt- práce ve slabikáři a pracovním sešitě

–  nácvik čtení vět

– předčítání textu Přijde letos Ježíšek?

Hv – Nácvik písně Bílý vánoční čas

Aj – čísla 1-10

– jednotné a množné číslo

– určení počtu ….How many?

.

Pátek 18.11.

ČT – zkouška čtení ze slabikáře str. 4,5,6,7   ( procvičujte čtení)

– práce s básní Brambora  ( dokreslování verše, recitace)

     V pondělí se děti mohou vyvolat k přednesu / ti, kteří dnes nerecitovali/

– doplňování rýmů v básni

MA – počítání v součtovém trojúhelníku ( sčítání, odčítání)

pracovní sešit str. 38/3,4     39/ 5,6,7,9

geometrie – dřívkové stavby

 

Pondělí a úterý  14.11.a 12.11.

ČT – opakování a procvičování

– znalost všech tvarů vyvozených  písmen

-skládaci diktát slov + hranice slov

– rozklad slova na hlásky

-rozklad slova na slabiky

-doplňování chybějících písmen

– slyšená první a poslední hláska,slabika

Aj – slovní zásoba- školní pomůcky a čísla 1-10 + poslech příběhu, porozumění

Prv – rodina-fáze lidského života

Třídnická hodina  – sebehodnocení, školní povinnosti a domácí práce

Pátek 11.11.

Dopravní situace: VÝSTRAHA!!!

Na svatého Martina, bývá bílá peřina

ČT – živé abecedy mají děti ve skole ke kontrole. Pracovali jsme na str.  46 a doplňovali chybějící písmena ve slovech

PS – živá abeceda str.9  psaní číslice 8

Projekt – sv. Martin

Krásné aktivity a stanoviště pro všechny žáky školy připravili žáci 4. ročníku. Moc děkujeme a krásnou husičku a část pracovních listů si odnášíme.

1. V první hodině nám sněhobíle oblečení poslové sv. Martina přečetli legendu.

2. Ve druhé hodině nás navštívila p, starostka a poděkovala dětem sladkostí za hojnou účast dětí naší třídy v lampionovém průvodu a především za krásnou výzdobu, vyřezanou dýni.

3. Shlédli jsme legendu o sv. Martinovi Legenda o sv. Martinovi – ČT edu – Česká televize (ceskatelevize.cz) a k tomu jsme cucali výborné bonbony od našeho Martínka a začali jsme plnit úkoly, které si pro nás čtvrťáci připravili.

Dva pracovní listy děti vypracovaly ve dvojicích. Ostatní listy si odnesou domů a mohou si je dokončit.

4. Tvořivá dlna u čtrťáků – DĚKUJEME

Úterý 8.11.

ČT – skládání slov ze slabik

– práce s textem, básní

– slovní zásoba ( slova začínající na I,i)

M – porovnáváná čísel a čtení zápisu

online procvičování  Porovnávání čísel – Chybějící slovo (wordwall.net)

PRV – rodina

-pracovní sešit

 

 

Pondělí  7.11.

HV  – příprava na vystoupení na vánočním jarmarku 2.12.

Aj – školní pomůcky – vyvození, poslech, hry – na zapamatování  slovíček

– str. 10

poslech písně  English song for children: Look at the desk… – YouTube

úkol  – pracovní list ( spojujte, dokreslete a vybarvěte) Procvičujte – a book, a bag, a pen, a pencil, a pencil- case, a ruler

dokončit str. 12 ( This is my bag.)

ČT  – vyvození písmene  I, i

– skládání slov ze slabik

práce s mřížkou ( zadní strana živé abecedy)

– živá abeceda str. 44

Ps – psaní 0 a 6 ( dokončit)

_______________________________________________________________________________________________________

Pátek  4.11.

ČT – čtení slabik a slov str.45

– interaktivní cvičení ( orientce, slova začínající na u

– interaktivní cvičení  slabiky

PA – str. 26,27 dolní zátrh

str. 5 číslice pět, dokreslování číslic

Ma – procvičování sčítání do 7 ( s názorněním)

– písemná práce   ( rytmus a opakování, porovnávání dvou množin prvnků, kreslení daného počtu prvků)

Čtvrtek 3.11.

ČT – živá abeceda 42,43

  • hra marťanština
  • skládání slov,  42/ ?        – procvičujte se skládací abecedou  ( vložený list
  • čtení slabik 42/ sova      / k zítřejšímu čtení/

Ma – porovnávání čísel ( hromadná práce na tabuli) , čtení  4 = 4

– řazení čísel  podle zadání na tabuli

– krokování, číselná osa

– dopočítávání 33/6    + procvičujete v pracovní listě

PRV

Středa 2.11.

ČT – řešeni tajenky z prvopočátečnich hlásek

-hra Wikipedia (vysvětlení významu slova v týmech)

-čtení slabik a slov

– „u“jako předložka

-hra marťanština (co mám schováno na obrázku? P-E-S, M-Í-S-A,…) Procvičujte i doma (Na co právě myslím? P-O-L-E ….)

-Živa abeceda str. 42

MA – počet 7

-dopočítáváni do 7 (kouzlo s kostkou)

– sčítání trojúhelníky

  1. – pracovní sešit str.32

 

Úterý 1. 11.

Chtěla bych velmi pochválit děti za dnešní práci ve škole i za pečlivé chystání pomůcek podle „aktovky“. Díky tomu začínají mít přehled.

Zítra pracovat ve čtení diferencovaně, tedy jsou pro ně připraveny úkoly do čtení podle náročnosti. Pro mne budou tyto úkoly sloužit především k diagnostice čtení.

ČT -dnes jsme vyhodili písmeno U,u a dozvěděli se o pravidlech psaní délky samohlásky  ú, ů.

– živá abeceda str.40,41

MA- vyvození počtu 7

– řazení čísel vzestupně a sestupně  pomocí schodů ( od nejmenšího po největší, a obráceně)

– hra na zloděje ve dvojicich (najdi chybějící číslo a seřaď)

– hra váhy (více,méně,stejně)

Dú 32/2 dokreslujeme do stejného počtu (váhy jsou vyrovnané, na obou stranách stejný počet prvků)

Prv- ptáci

Pozvánka na lampionový průvod

  • Vážení rodiče, srdečně Vás zveme na „vernisáž“ naší strašidelné výzdoby ( dýně, okna naší třídy), kterou si můžete prohlédnout při zahájení lampionového průvodu.
  • Nezapomeňte si lampion a můžete se obléci strašidelný kostým ;)
  • Pro každé dítko z naší třídy je připraven svítící prsten.  Společenstvo prstenu 1. třídy se sejde v 17 hod. u MŠ.

lampionový průvod

Pondělí 31.10.

Tento den po podzimních prázdninách prožijeme společným dávání dýní.

V angličtině a hudební výchově si uděláme halloweenskou párty.

Děti nebudou potřebovat pracovní sešity, neboť všechny aktivity jsou připraveny v duchu podzimu a halloweenu.

Přinést si s sebou mohou kostým :)

 


 

 

Pondělí 24.10.

1. hod. – relace o státní svátku  (

2. hod. – palačinky

PS – str.25        Dú str. 4 dokončit úsaní číslice 4

ČT – živá abecesa str. 36,37

– slova na na „P“     …potraviny, dny v týdnu, města, jména

+ individuální zkoušení čtení

 

V pondělí před podzimními prázdninami  budeme s dětmi dělat palačinky. Děti si mohou přinést kuchařskou zástěru, pokud mají a raději plastový talířek. Také si podle chuti mohou přinést cokoliv k dozdobení ( ovoce, nugetu či cokoliv jiného) – vše si potom odnesou domů zpět.

pátek 21.10.

ČT- čnenářské stanoviště

– online cvičení v živé abecedě

– práce s na str.n 33,34,35

PS – pracovní list v eurosložce k procvičení

      – uvolňovací cviky str. 22,23 dokončit

– kreslení Otesánků

M – součtové trojúhelníky str. 29/6 ; hledání více řešení str. 31

čtvrtek – tj zítra 20. 10.,

Je mezinárodní den stromů a jelikož jsme kamarádi lesa a stromů, budeme zítra mít společnou rozhlasovou relaci ve školním rozhlase.

Po skupinkám řekneme verše písně Stromy https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/uhlir-jaroslav-a-sverak-zdenek/stromy-391642

  • NA STEJNÉ ZEMI CO MY,
  • ŽIJÍ TU S NÁMI STROMY.
  • MLČÍ A HLEDÍ SI SVÉHO,
  • LISTÍČKA ZELENÉho.
  • Vyhlásíme počet zachráněných stromů za každou třídu (tj. za 50 kg přineseného starého papíru  = 1 strom)

Dále budeme…

  • plnit úkoly v prostorách školy
  • tvořit muchomůrky z kartonu od vajec ( Pokud máte nějaké prázdné, tak prosím o přinesení. Není však podmínkou :) Něco máme ;)
  • Do školy si s sebou děti vezmou vše – tj. aktovku (ČJ, M, PRV)
  • Mohou se obléct do přírodních barev – zelená, hnědá

středa 19.10.

ČJ- vyvození písmene O,o stre 32

– čtení po přípravě str.31

Dú – číst písmena 32/ květina + písmena na vloženém papírku v psací podobě

PS – uvolňovací cviky str. 20,21 ( zítra dám dětem pracovní list k dalšímu procvičení horní kličky. Ne všem se dnes dařilo)

M – geometrie – krychlové stavby a dřívkové stavby str. 28,29

Úterý 18.10.

ČT – čtení sabik a slov str. 31 ( tuto stránku procvičit číst)

– skládání slov

– sluchová analýza hlásky na konci slova

MA – str. 28

– pětiminutovka na sčítánáí do 5

– práce s počitadlem – odčítání

– porovnávání čísel

Dnes 2. hodiny VV – dokončování prací

Pondělí 17.10.

HV – https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/uhlir-jaroslav-a-sverak-zdenek/stromy-391642  – práce s textem

  – https://www.youtube.com/watch?v=N9q6-P8g2eg     rytmizace a dramatizace písně

 

Aj – prověřování znalosti slovíček

– Nová lekce str. 11 ( seznámení se slovíčky ( orange, yellow, pink, purple) + školní pomůcky  (a pencil, a ruler,  a bag, a pencil -case)

ČT – dokončení str. 29

– slova se slyšenou hláskou S ( vybarvováná klauna)

– Co je to slamák, saxofon? https://www.youtube.com/watch?v=OsdWqGaGAw8

– sluchová syntéza ( práce s kostkou – sa,sá, se, sé)

– čtení slabik ( žebříků)

– Hra: vymyslete nejméně 3 slova začínající na některou ze slabik   PROCVIČUJTE NA ZÍTŘEJŠÍ DALŠÍ POKUS :)

A samozřejme procvičujte čtení na str. 30

PS – uvolňovací cviky  – str. 18, 19 dokončit 3 řádky str. 19    –

Pátek 14.10.

ČT – živá abeceda – str. 29 / práce s obrázkem¨

        – procvičujte skládání slov ( sova, mísa, salát, les   – doplní písmena, která znají)  str. 29

– skládání – diktát slabik
–  kontrola a vychytání chybek  – (děti chybovaly v délkách slabik )

–  slyšená hláska S  – hra

PS – psaní číslice 3, + str. 17 ( dokončit)

MA – pracovní sešit str. 26,27

– práce s počitedlem   ( píseň Rybář chytil – odčítání)

– třídění, evidence podle barvy ( práce ve dvojicích)

– hromadně – řešeni příkladů s dopomocí počitadla

 

 

čtvrtek 13. 10.

– čtení slabik , písmen – kontrola čtení délek

– vyvození písmena S

– naše problémová otázka: Co mají společného slon a slepice?

slovní hrátky, interaktivní cvičení
online učebnice – hra – hledej slovo, které leží…….( řádek, sloupec)

– slova začínající na S  ( hra – vymýšlíme nová a nová slova, střídáme se , slova neopakujeme)

živá abeceda str. 28 Pročíst několikrát 28/ květina

Rozdala jsem dělem uvolňovací cviky ( opravené) DÚ satr. 16 ( děti mohou psát pastelkama)

MA – pracovní sešit str. 25/ 7,8,9  ; str. 26/ 1, 4,5

– sestavování příkladů ke cvičení 25/7

– krokování

Středa 12.10.

M –  procvičování dopočítávání  (př. 2 +      = 6   dva a kolik je 6 ?)

. pracovní sešit 25/6

ČT – skládání slabik podle diktátu

– obrázkové slovo ( SAMA)

–  interaktivní cvičení

slabiky la,ma, le, me – Náhodné kolo (wordwall.net)  ( procvičujte – každý bude individuálně číst ve škole)

Slabiky ma, la, me, le – Kvíz (wordwall.net)

SLABIKY LA, LÁ, MA, MÁ – Kvíz (wordwall.net)

Slabiky La, Ma – pexeso – Shodné dvojice (wordwall.net)

DÉLKA SLABIK – Kvíz (wordwall.net)

čtení slabik – Náhodné kolo (wordwall.net)     rozšiřující

– živá abeceda str. 27   ( čteme vše na stránce)

PS – nácvik šikmé čáry

uvolňovací cviky str. 14, 15

Úterý 11.10.

ČT -živá abeceda str. 26

– práce s textem, obrázkovou osnovou, vyhledávání infromací ve větě  …př. Ema půjde s tetou Emou….

   – děti mají v pouzdře nastříhaná písmena, slabiky a obrázky – procvičujete slyšenou první hlásku a slabiku.  Poprosím o krabičku na tyto kartičky – např. od čaje , krému….

M  – 24-3,4

–  práce ve dvojicích  ( vyvození značek – větší, menší, rovná se   – hra s kostkami)

PRV – práce na zahradě , nářadí

– ovoce – podzimní sklizeň

Pondělí 10. 10.

HV – ruchy, zvuky okolo

– píseň https://www.youtube.com/watch?v=HL99d2KEuJk

AJ – poslech pro nemocné ( oprava)

– pracovní sešit – Unit 1 ( hodnocení ) str. 8,9

– procvičujete – pojmenování členů rodiny, zvířátek, pozdravů ( Hello. Goodbye.)

myšky – Spike, Rubby    kocour – Otto

– písnička https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo

ČJ – živá abeceda str.25

Dú – čtení celé stránky  ( prosím o kontrolu výslovnosti délky hlásek, děti si mohou zaměňovat a-e)

– pročtěte vícekrát a hlasitě– pro větší jistotu dětí

 

Vážení rodiče, začínam vybírat peníze za fotografie podle počtu objednaných fotografií.

Cena jedné fotografie je 30korun.

 

Pátek 7.10.

Třídnická hodina – můj volný čas, čas s rodinou – KRESBA RODINNÝCH ERBŮ

ČJ – živá abeceda str. 24

– skládání slov

– vyvození písmene, hlásky  E

PS- uvolňovcí cviky str. 13 / dokončit

M – práce s tabulkou  ( orientace, počty zvířat atd.)

– libovolný výběr cvičení ze strany  22,23

– tvorba slovních úloh ( ústně) podle přečteného příkladu  př. 3+2

Čtvrtek 6.10.

  • procházka na Chlum.
  •  Dú procvičujte čtení a orientaci v řádcí a sloupcích v pracovním listu

Středa 5.10.

M  – pracovní sešit str. 21 , čtení příkladů  a třídění příkladů ( sčítání, odčítání) + počítání na počitedlech

– interaktiní cvičení https://www.skolasnadhledem.cz/game/1083?query=543%20021

ČJ – ¨živá abeceda str. 23

Diagnoastika čtení – individuální ( sluchová syntéza, čtení písmen, slabik, délky slabik)

PS  – psaní číslice 2, hromadné uvolňovací cvičení na velkém formátu, uvolňovací cviky str. 12

Dú – PROCVIČOVÁNÍ    Pracovní list – čteme obrázky v řádcích , ve sloupcích, orientace v tabulce – př. Co je na obrázku ? řádek ( červená šipka); sloupec ( srdce)  – Pavouk, pavučina ( – PROCVIČUJTE – SLYŠENÁ PRVNÍ HLÁSKA, PRVNÍ SLABIKA)

Zítra po 1 . vyučovací hodině jdeme  do lesa , kde budeme hrát pohádku O Budulínkovi, stavět liščí doupě

                     S sebou: pití, svačinu, pláštěnku a oblečení do lesa   – učebnice si děti brát nemusí.

 

Úterý 4.10.

ČJ – živá abeceda str. 22

– interaktivní cvišení ( čtení slabik Ma,la/má,lá)a

– hra na postřehování prvopočátečního písmene, slabiky

M – Dú – 21/6

– pracovní sešit str. 20

Můžete vyzkoušet hrun –  přecházení po mostech – https://www.skolasnadhledem.cz/game/1911?query=543-020

PRV – Liška obecná -brainstorming ; vyhledávání informací o lišce –  ( encyklopedie, internet)

VV – kresba – liška

Pondělí 3.10.

HV – píseň Vzal si mrak černý frak    pro ukázku nemocným https://www.youtube.com/watch?v=mgiGkD0Ozfk

Aj  – test ( poslech )

testík posílám po dětech ke kontrole a k procvičení  poslech 1   a poslech 2

ČT – živá abeceda str. 21

– sluchová analýza – rozklad slova na hlásky   L -A – S – O

– SLUCHOVÁ HRA  postav se, pokud uslyšíš….. M,L, A

– interaktivní cvičení

Procvičujte u zítřejšímu čtení zakroužkovaná cvičení / květina str. 20,21

PS – uvolňovací cviky – nácvik posunu ruky

– str. 11

 Pátek  30. 9.

ČJ – ČT – živá abeceda  str. 20

– skládání slabik podle tabule MA, má, Ma, MÁ  – sázecí tabulka + hlasité čtení, správné čtení délek slabik

– vyvození písmeny L,l  ( slabiky la, lá – práce s kostkou , sluchová syntéza)

Prosím o každodenní čtení – v živé abecedě jsou to cvičení – květina  a ústa  ( důležité je sptrávné vyslovování délek slabik  – přeháníme výslovnost)

ČJ – PS  – jednotažky – hruška

– uvolňovací cviky str. 10  ( dokončení psaní jedniček str. 1)

MA    – dopočítávání, obrazkové rozklady

– pracovní sešit str. 19 ( celá)

– obrázkové slovní úlohy

– krokování

Čtvrtek 29.9.

ČT –  dú – čtení dvoustránky str18 – 19   ( zkoušet si tvoření vlastních nesmyslných vět)

– práce s časopisem Tečka ( nepravdivé zprávy)

– vyvození tvarů písmene L,l

– interaktivní cvičení ( orientace řádek, sloupec + slova začínající na A)

.- pracovní list ( zraková diferenciace)

MA – pracovní sešit 18/2 dopočítávání do 4 , 18/3;19/5

PRV – pracovní sešit str. 8

PČ – masky do výuky angličtiny

Úterý 27.9.

ČJ – postřehování slabik Má,ma,…., vyhledávání, orientace

– kontrolní čtení 16/ kytička

– naše první přečtené slovo MÁM, MÁME  + tvorba vět s obrázky

Dú – Procvičujte čtení na str. 18 ( můžete i 19)

Ma –  dokončení str. 17

– samostatně 18/1

PRV- podzimní počasí  prac. sešit str. 13

Vážení rodiče do zelené složky jsem dětem dala návratku:

  • Krojovaný průvod 15.10.
  • Nabídku akce: Den obnovy lesů ČR
  • Návratku na fotografování ( Můj první školní rok) . proběhne 5.10. v době školní družiny tj . od 13 hod. do 16 hod.
  • Dále jsem poslala po dětech písmenka k nastříhání. Tedy písmena L,l, E,É, e, é, S. Prosím podepsat každou kartičku s písmenem pořadovým číslem dítěte.
  • Prosím, pošlete po dětech desky na písmena. Někteří již mají ve škole.

 

Pondělí 26.9.

Aj – Who´s this? ( práce s kartičkami, kimova hra )

– pracovní sešit str. 5,6

– Dú – nakresli sám sebe str. 4

ČT – živá abeceda  str. 16,17

– dú čtení písmen s ukazováním délek (ťukáme, tleskáme) str. 16 / květina

Ps – uvolňovací cviky str. 9

 

,Pátek 23.9.

vyvození tvarů písmene A,a ( živá abeceda str. 16)

– seznámení se samohláskami

– sluchová analýza a syntéza

PS – uvolňovací cviky str. 8

psaní číslice 1 ( tabulky) + pracovní sešit str. 1 ( vzadu)

M- 17/5,6

matematické značky + a –  ( hrajeme si se slovy – odletěl, přidal, snědl, ….)

 

čtvrtek 22. 9.

ČT – sluchová cvičení ( slabiky – ma, me, mi, mo, mu)

– tvary písmene M

– živá abeceda str. 15/ zelená pastelka,  Dú 15/ žlutá pastelka

PRV – dopravní výchovu jsme tento týden přeskočili ( vrátíme se k ní v příštím týdnu)

– pracovní sešit str. 12

.- určování přírodnin z výsavky

MA – pracovním sešit mám vybrané ke kontrole

– pracovali jsme na str.16

PČ  – stříhání a lepení  – ježek

Středa 21.9.

ČT – dramatizace pohádky o medvídkovi

– živá abeceda str. 14

–  sluchová cvičení

M- určování počtu do 6

– dokončení str. 15 + 16/1

– práce s „dečkami“   15/9   ( geometrické tvary)

– tvary – stíny interaktivní cvičení  https://www.skolasnadhledem.cz/game/1065

PS – uvolňovací cv. str.7 , spojování bodů  ve dvojicích

Dú – eurosložka / 2 listy  ( k proscvičení)

Vážení rodiče, od zítřejšího dne budeme s dětmi již pracovat s pismenky. Obě sady skládací abecedy máme ve škole. Zitra Vám po dětech pošlu sadu na domácí procvičování.  První písmeno M,m mají již děti na zítřek připraveno. Další písmenka,která budou následovat také pošlu po dětech k nastříhání.

Úterý 20.9.

ČT – dokončení strany 12 + 12/ústa

  •       interativní cvičení
  •       sluchová cvičení

M – Dú – 15/8

PRV – pracovní sešit str.7

podzimní výstavka  + stromy jehličnatéX listnaté

Pondělí 19. 9.

HV – rytmizace – hudební hádanky – zpěv ( Prší, prší;Já mám koně; Skákal pes)

–  pohybové ztvárnění písničky Září, září

AJ – povídání o královské rodině

Queen/ King

polech Hymny Spojeného království Hymna Spojeného království (EN/CZ text) – YouTube

Pracovní sešit  – Hello/Good bye   ( Unit 1 Lesson 2) str. 3

ČT – hrajeme se na novináře – rozhovory do Zpravodaje

– živá abeceda str. 12   (písmeno M,n)

Dú – učíme se básničku  12/ papoušek

– čteme písmena  ( čteme zleva doprava) 12/ květina

– vyhledáváme tvary písmene M,n 12/ zelená pastelka

Omlouvám se za nesprávné označení strany. Již opraveno.

ÚKOLY JSOU POUZE A STR.12

Děkuji všímavým a jistým žáčkům. Jde vidět, že jsou pozorní a mají přehled o úkolech 🤗.

________________________________________________________

____________________________________________________________

Pátek 16.9.

Vážení rodiče v žákovské knížce mají děti vložen volební lístek do školské rady ( přesněji děti bez sourozenců v ZŠ)

ČT – sluchové domino

– živá abeceda str. 9,10

PS – Dú – úkol mají děti v eurosložce. Fix na mazání si děti daly do pouzdra. Nejprve procvičují fixem, až si budou jisti tužkou.

. uvolňovací cviky str. 6

PČ – stříhání veverek Pokud půjdete s dětmi o víkendu do přírody, můžete sbírat přírodniny na naši výstavku.

MA – číslice 1,2,3  + počet

– pracovné sešit str. 14/1,2

Středa 14.9.

ČT – procvičování prostorové orientace

– pracovní sešit str. 8  ( dokončit všechna cvičení)

PS – uvolňovací cviky str. 5 ( procvičovat, dokončit) – ve vzduchu, na papíře  Dú

MA – sčítání do 5

dokončeny strany 12,13  – můžete procvičovat sčítání ústně u cvi 1, 7 ( kolik je ve cvičení celkem prasátek, oveček atd.)

Žákovské knížky si nechávám  ve škole – zapíši známky z VV a napíši převzetí 200 korun na pomůcky.

Zítra po 2. hod. jdeme s 5. třídou ven  – uklízet okolí.

S sebou sportovní oblečení a raději  pláštěnku. Pokud bude pršet hodně, zůstaneme ve škole. Doufám, že se nám popřípadě podaří chodit mezi kapkami deště :)

 

Úterý 13.9.

ČT

  • Dú – živá abecda str. 7  povídání o obrázku – př. vpravo dole je míč
  • – vložen pracovní list – procvičování zrakové diferenciace ( náročnější cvičeníčko k procvičování) Pro lepší orientaci zakryjte ostatní řádky, na kteréch nepracujete. Tvary čteme zleva doprava., postupně si je ukazujeme prstem
  • P/L orientace, zraková diferenciace

M – prac. sešit zůstává do zítřka ve škole   Prac.sešit str. 13

PRV – třídní pravidla, chování o přestávce   – PS str. 6

VV – kresba podle pokynů ( vlevo, pod, nad, vedle…)

Ve čtvrtek půjdeme s páťáky ven – zapojéme se spolu do Ukliďme Česko

Krásný nový týden :)

Pondělí 12.9.

  • HV – třídnická hodina ( část výuky)
  •       – píseň S hudbou do světa, hra ( Jak se jmenuješ, zvukové hádanky)
  • AJ – práce s písní   DE002 The Hello Song – YouTube
  • Who´s this?    ( flash cards)   ( flash cards do lavice  poprosím nastřídat – děti mají v pracovním sešitě)
  • Poslech – prac.sešit str. 2

 

  • PS – cviční uvolnění ramenního kloubu
  •        – PS – str. 3    ( Dú str. 4 závitnice) – mícháme
  • Některé děti si už úkol udělaly, než jsem všechny obešla.

 

  • ČT – živá abeceda
  • str. 6

pátek 9.9.

ČT – živá abeceda str. 3 ( celá)

začali jsme procvičovat délku slabik

20220909_132542

procvičujte:

cv. budík

  • první hlásky u obrázků
  • orientaci –  př. ukaž druhý obrázek v prvním řádku  ( pro lepší orientaci, můžete dětem nakreslit mřížku podle vzoru)
  • 20220909_132430

MA – G  stavby z kostek ( řazení)

ps – str. 10,11

Domácí procvičování:

čtvrtek 8.9.

 

  • ČT. – popis obrázku
  •         – Co je to výstavka? K čemu slouží?
  •          -hmatová hra ( překvapení na výstavku)
  •         -prostorová orientace        4/ budík
  •         -prvpopočíáteční hláska 4/ budík  ( živá abeceda)
  •        – příběh podle obrázků       4/ budík + obrázkové kostky

 

středa 7.9.

  • ČT –  soutěž  – nejvíce slov, obrázků na M
  •       –   živá abeceda str. 3
  •  M  – určujeme počet do 5, třídíme podle barev, velikosti,
  •        – pracovní sešit str. 8
  •        – interaktivní cvičení   https://www.skolasnadhledem.cz/    kód na str. 543 008
  • PS  – uvolňovací cviky – procházka lesem
  •           str. 2
  • Dnes jsem dětem nedala DÚ, mají úkol z PRV
  • Můžete procvičovat prvopočáteční hlásky – Co vidím? STROM Co slyším? S

 

úterý 6.9.

  • ČT – práce s mřížkou ( orienatace vpravo, vlevo, v horním pravém rohu…, pod, nad, vedle)
  •         – živá abeceda str. 2 ( tenisák) – dokončit za DÚ
  • MA – třídění korálků podle barev
  •         –  počet 1 – 3
  •         –  pracovní sešit str.6 – 7 ( plakát hřiště) – určení počtu ( zvířátek, dětí na lavičce, …)

20220906_085643

  • VV
  • dokreslování makovic / mrňouskové
  • předčítání z knihy O makovém semínku/ Andrea Popprová

20220906_104525

  • PRV
  • třídnická hodina  – pan Emušák ( pocity/ emoce – radost, smutek, stud, hněv, strach
  • pracovní sešit – str. 4 dokončit

 

pondělí 5. 9.

  • v zelené obálce – pošta ( mají děti nabídku kroužků)
  • vybrala jsem malé obalené sešity ( budou zůstávat zatím ve škole)
  • PS do AJ jsem vysbírala k doobalování

HV – rytmizace slov, hudebně pohybobá hra, pojmy ( tlesk, plesk, dup, Medvědi nevědí, Přátelé zeleného údolí)

O čem se zdá medvědum – YouTube

AJ – touching game, pozdrav ( hello, good morning), pokyny ( stand up, sit down), seznámení s postavičkami ( Otto, Spike, Ruby)

Good Morning Song for Kids – YouTube

ČT – živá abeceda ( str. 2 / ústa, pastelka)

seznámili jsme se a budeme procvičovat:  ( sloupec, řádek)

Co je sloupec,

co je řádek,

naučím se pro pořádek.

PS – uvolňovací cviky

DÚ str. 1

20220905_105134 20220905_105455

pátek 2.9.

 

Vážení rodiče, v zelené složce s drukem mají děti rozvrh hodin, návratku od p. vychovatelky Vaďurové ( zájem o divadelní představení).

Do pondělí bych vás poprosila:

  • o vystříhnutí číslic a hlasovacích karet ( uložte je do zelené složky)
  • vypsání žákovské knížky
  • obalit sešity ( pokud někdo nemá)
  • pracovní sešit i učebnici do AJ máme ve škole.
  • v pondělí si tedy děti přinesou živou abecedu, uvolňovací cviky, úkolníček, žákovskou knížku a všechny malé sešity (budu vybírat)

Od příštího týdne se budeme učit podle rozvrhu.

….,..