Týden 29.5. – 2.6
Vážení rodiče – připomínám na pondělí starší zubní kartáček a bílou pastu do AJ
– děti dostaly domů scénaře k vystoupení ( snaží se učit samostatně – jako překvapení
– jen ( někteří si už oblečení na vystoupení přinesli ….potají prozradím— má být vše černé :)) + kluci černé sluneční brýle
Pátek 2.6.
- ČJ – slabikář str. 99, 100 – 101 + prac. sešit str. 61
- PS – vyvození písmene f, F – písanka dokončit
Čtvrtek: 1.6.
- Den dětí – oslava
- Nácvik vystoupení
- Dú dokončit PL ( čj)
Středa: 31.5.
Děkujeme Haničce za úžasné medíky
Referáty o knize – pochvala patří Ruthynce a Honzíkovi
- ČJ – str. 97, 98
- M – pracovní list – počítání v oboru do 20 ( řetízky, pyramidy, porovnávání atd.)
Úterý 30.5.
- preventivní program ONline zoo
- dokončování prací
Pondělí 29.5.
- Anglický jazyk – na pondělí 5.6. si děti přinesou starší kartáček na zuby, pastu na zuby
- procvičujte – https://wordwall.net/cs-cz/community/bathtime-happy-house
- – https://www.youtube.com/watch?v=ffANyYY1_Jk
- prac. sešit – Unit 6 po str.
- Český jazyk – čtení – slabikář str. 95, tvorba slov se slabikou mě, vyhledávání v mapě
- – dú – str. 96
- psaní- písanka po str. 7 ( dokončit za Dú)
- Zítra nás čeká preventivní program „On -line ZOO“ ( 1. a 2. hodinu)
- 3. hodinu budeme mít matematiku ( nakupování a zahrajeme si na směnárnu)
- 4. hodinu bychom nacvičovali na dlouho očekávané vystoupení – tentokráte tedy určené – maminkám, tatínkům i dětem :DDD
Tímto bych Vás ráda pozvala v úterý 6.6. na vystoupení s posezení u nás ve třídě. ( přesný čas ještě upřesním….tj. od 15hod. či 16hod.)
Týden 22. 5. – 26.5.
Pondělí 22.5.
ČT – bě, pě, vě
slabikář str. 92
– dú – číst str.92
PS – vyvození velkého psacího K a E ;písanka – 3 řádky str. 38, 39 dokončit za Dú
AJ – unit 6 poslech https://elt.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD2_Track_20.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub
PS –
Týden 15.5. – 19.5.
Středa 17.5.
ČJ – slabikář str.90
– poslechové cvičení di,ti,ny dy,ty,ny
Dú-prac.s. str.56
PS- str.34
M-porovnávání PL – dokončit druhou část
– 39/8, 10 ( neposedové, hadi s podmínkou)
Úterý 16.5.
ČJ- pracovní sešit str. 54,55
PRV – orientace v čase – určování času
– datum narození
M – test (celé hodiny)
– 38/5,2
Pondělí : 15.5.
ČT
- slabikář str. 88, 89; prac. seš. 52/ tužka
- Dú na zítra str. 53
- písanka str. 30, 31
- Dú – do středy str. 32, 33 stranu 33 procvičit – v pátek budeme psát diktát po přípravě
DI, TI, NI / DY, TY, NY – Kvíz (wordwall.net)
AJ – vyvození nové slovní zásoby
– pracovní sešit str. 42 https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD2_Track_24.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub
– str. 43
HW -str. 44 ( Nakresli svůj kartáček atd.)
HV – nácvik
Pátek 5.5.
ČJ – slabikář str. 83, pracovní sešit str. 46, 47 ( víkendové čtení str. 48 **)
– sluchové vnímání – rozlišování di/dy, ti/ty, ni/ny
ČT – PS – vyvození psaní písmene B str. 27, Práce s textem – Legrační dům ( práce ve dvojicích – Co umí , jak vypadá pidipidlík?)
- Děkujeme Haničce za přineseného trubce
- Zjišťujeme informace: VíM …….. Chci se dozvědět ……..Dozvěděl jsem se…..
M – dokončování úkolů ze str. 32,33
– str. 34/3
– slovní úlohy ( skupinově)
Čtvrtek 4.5.
ČJ – práce s textem ( Hrnečku, vař!)
– vyvození písmena G
– slovní zásoba ( hry)
M – celá str. 33
PRv – můj kalendář ( PS mají děti ve škole)
Středa 3.5.
- Čj -slabikář str. 80
- – procvičování paměti – práce s textem (hra)
- – prac. seš. 45/ tužka dú čtení ste 45 Obří rýma
- Ps – psaní písmene b str. 25
- – Dú – str. 26
- M – skupinové učení – autobus
- – hra na porovnávání čísel
- – pamětné počítání do 10
- PS – 32/ 3 a 33/8
Úterý 2.5.
ČJ – slabikář str. 79 ( procvičovat čtení)
– online pocvičování ( hry ve dvojicích)
– párové čtení
Dobrovolný úkol – rozvoj slovní zásoby – najdi doma něco, co neumíš pojmenovat a zeptej se rodičů ( dnes jsme si vysvětlovali slovo forma – dortová a froté ručník
M – autobus – vyšší obtížnost ( vyvození)
– procvičování počítání do 10 ( pamětně, bez krokovácího pásu, názor na počitadle)
- procvičování počítání do 10 ( pamětně, bez krokovácího pásu, názor na počitadle)
Dú – v sešitě
PRV – orientace v čase
– dny v týdnu
Čtvrtek 27.4.
ČJ – vyvození písmene F, f
- hra slovní zásoba ( jméno, zvíře, rostlina, věc, sloveso – herecké slovo)
- hra – zvířata ( určování počtu slabik – práce ve dvojicích)
- slabikář str. 78 celá
- Dú – čtení textu na str. 78 – tvoření otázek, převyprávění textu
Referáty o knize
M – sčítací trojúhelníky str. 31/6
PRV – orientace v čase
Test – popis stromu
- MĚSÍCE V ROCE – Třídění skupin (wordwall.net)
- Měsíce v roce – Výukové zdroje (wordwall.net)
- MĚSÍCE V ROCE – Anagram (wordwall.net)
- Pracovní sešit – str. 54
- Domácí úkol str. 55 a pocvičování na webu
Středa 26.4.
- Milé děti -zítra nás čeká plánovaná párty Pikachu – pokud nemáte nic „Pikachu“, můžete přijít v
- něčem žlutém, tak jako já :))
ČJ – práce s textem ( porozumění textu – řešení šifry)
– slabikář dokončení stran 76,77
PS – str. 22
Dú str. 23
- MA – počítání s penězi – domino, manipulace s penězi
- – finanční gramotnost hodnota zboží
- – práce/ povinnosti
- – počet 19
- – pracovní sešit 30/3 ( součtové trojúhelníky) a 30/ 2 dny v týdnu ( dokončit)
Úterý 25.4.
Den, na který jsme se velmi těšili. Přivítali jsme kamaráda Matýska opět ve škole, ve třídě, v našem kolektivu 🤗
Ve čtvrtek plánujeme společnou párty na téma Picachu :)) POKUD děti mají př. kartičky, plyšáka, tak si je mohou přinést.
V pátek nás bude čekat čarodějná výuka, proto si děti mohou přinést kostým;)
ČJ – tvoření slov ze slabik s slabikotvorným R a L ( na začátku slova, na konci)
- Čtení slov v barevném sloupci str.76 + pantomimické předvedení slova
- Doplňování vhodných slabik 77/puzzle
- DÚ čtení textu 77/12 Zítra budeme s textem pracovat – číst, vytvářet otázky k textu a zahrajeme si situační hru podle textu.
Zítra dokončíme úkoly na str.76 a 77
MA -počítání s mincemi
28/4 a 29/ 6 (evidence v tabulce, orientace v tabulce, manipulace s mincemi )
Většina dětí dokončila úkoly na str. 29 Kdo nestihl, dokončí si je s pomocí krokovacího pásu.
PRV – pojmy včera, dnes, zítra + předtím, teď, potom
- Dokončování a vypracování úkolů téma jaro.
- Online hra listnaté a jehličnaté stromy
Ve čtvrtek test – popis stromu ( kořeny, kmen, koruna, větev, list), rozlišení stromy jehličnaté X listnaté
Pondělí 24.4.
ČJ- slabikář str.74, 75
- Zdrobněliny, popis osoby
ČJ -PS psaní velké psací T str.21
- dokončení stran do str.21
Aj – tvorba karty Happy Birthday (How old are you?)
_______________________________________________________________________
Pondělí 17.4.
Vážení rodiče, dnes vkládám zatím jen domácí úkol (z organizačních důvodů).Omlouvám se.
- Písankový sešit- opis textu (děti mají v zelené obálce)
- Věty jsou psány s přeházeným pořadím slov
- Nejsou psány s přesahem na druhý řádek, což dětem usnadňuje orientaci.
- Větu si nejprve přečtou a určí správné pořadí slov(píší číslem nad slovo)
- Kdo zvládne, podtrhne vlnovkou tzv.herecké slovo -tedy sloveso (to je rozšiřující úkol)
Text si mohou pro snadnější opis nastříhat po řádcích, větách. Nalepit a správně opsat.8
Kontrola napsaného – prvopočátecni velké písmeno na začátku věty a ukončení věty znaménkem.
Čtvrtek 13.4.
ČJ
Skupinový diktát věty
slabikář str. 65
– podobné znaky ( had, žížala, slepýš,….)
- rozdíly užovka X zmije
- poslech pohádky https://www.youtube.com/watch?v=0pN5jKgcCAo
přirovnání – žižala je jako….
DÚ – poslechni si tuto verzi pohádky a hledej rozdíly Jak si pejsek roztrhal kalhoty – Bing video
– čtení slabikář str. 66,67
Ma – pracovní sešit ( sousedé ) 25/9,10
– SP pracovní list ( ve složce)
Prv – popis stromu X keře ( rozdíly)
Středa 12.4.
Domácí úkol:
- ČT – čtení str. 64 (Ježek)
- PS – písanka str. 8 ( na PÁ)
ČT – PS
- hra na rozvoj slovní zásoby
- celá str. 64
- opis vět se změnou slovosledu ( tzv. nesmyslné věty)
- písanka str. 9,10,11 po 3 řádcích ( au, eu, ou)
M
- pracovní sešit str. 24/3,4 a 25/11
- pracovní list pro rychlíky ( mají ve složkách ve střídě)
TV – pohybové hry
Úterý 11.4.
ČJ-třídnická hodina
– slabikář str. 61
M – pracovní sešit – práce s krokovacím pásem
- str. 23/8 ( krokování a převod na klasický příklad tzv. řetízek)
- 23/7 a 24/1 – podlaží
- Dú 24/2 ( počítej pamětně a následně s kontrolou na krokovacím pásu – používej k názoru např. 1- 2 fazole)
VV – zapouštění barev do mokrého podkladu
PRV – práce na zahradě (pracovní sešit)
- online hra
- pozorování online – 【LIVE】 Live Cam Makov – Natural Reserve | SkylineWebcams
- video k úkolu – Recyklohraní –Recyklohraní – průvodní video k úkolu Mokřady a tajemství ztracené vody – YouTube
_______________________________________________________________________________________________
Pondělí 3.4.
HV – píseň Zvonky, zvonky
AJ – slovíčka ( flashcards) – posílám i k procvičování domů
- What is it? Unit 5 Lesson 2 / str.35
- How old are you? I am ….Unit 5 lesson 4 / str. 37
HW – poslech str. 34/5 https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD2_Track_8.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub
ČJ – práce s textem ( tvorba otázek, odpovědi na otázky, převyprávění textu, ..) ( text Dú – přečít )
ČJ – slovosled – opis textu PL
Procvičujte jarní květinky – zítra si napíšeme test
Pátek 31.3.
Třídnická hodina – láhev spokojenosti, radosti
ČJ – Ps str. 35 ( slabiky)
čtení textu – tvorba otázek k zjištění porozumění ( Dej otázku kamarádovi…)
- hledání rýmů 35/ puzzle
- přepis „libovolných jmen“ do sešitu ( 3 dívčí, 3 chlapecká- ta která umím napsat :))
- čtení s porozuměním 36/ sova
Písanka – str. 5 a tvar písmene R první 3 řádky str.6
Ma – práce s krokovacím pásem ( objevení záporných čísel)
– finanční gramotnost- půjčka, dluh
– PS str 22|/3 ( samostatně, s kontrolou – nutno s krokovacím pásem)
. slovní úlohy ( samostatné řešení + společné s názorem krokovacího pásu
https://www.skolasnadhledem.cz/game/1457?query=544%20022
Čtvrtek 30.3. – vloženo zpětně ( omlouvám se – z osobních rodinných důvodů)
Čj – slabikář str. 62, 63
– jazyková hra
MA + PČ
g – čáry ( přímá, křivá, lomená) . modelace na špejlích
. rovinné útvary ( čtverec, obdelník, trojúhelník)
– prostorová tělesa ( Hra Bořci / |Borci stavitelé
PRV – domino mláďata
Středa 29.3.
Vážení rodiče, velmi děkuji i s kolegyněmi za všechny sladké pozdravy ( včera i dnes) prostě mňamky
DĚKUJEME
ČJ – jazyková hra Znalec jara – čtení s porozuměním rozšiřující čtení), plnění úkolů
– význam slov a rozdělování slov na slabiky str. 34 cvičení tulipán
PS – písanka 3 str. 2,3 (Dú str. 4)
M- online cvičení https://www.skolasnadhledem.cz/game/1460?query=544%20021
– číselná osa
– tvorba příkladů ( dva na sčítání, dva na odečítání) společné, vzájemné učení
Úterý 28.3.
Dú – dokončit písanku 2 + čtení
ČJ – přepis slov ( dáme, domů, kokosy, louka, kašel)
- Práce s encyklopediemi ( hledáme odpovědi na JAK?)
- https://edu.ceskatelevize.cz/video/1825-jan-amos-komensky
M – pracovní sešit str. 20, 21
- – matematika hrou ( plnění úkolů – př. Vytvořte se spolužáky trojúhelník ze svých těl, spočítej pastelky v pouzdře,…)
- – dokreslení J.A. Komenského ( portrét, osová souměrnost)
VV – dokončení kohoutů – kresba pastelem
PRV – https://wordwall.net/cs/resource/13436936/prvouka/jarn%c3%ad-kv%c4%9btiny
procvičujte – jarní květiny
Pondělí 27.3.
HV – rytmizace ( Jaro dělá pokusy), hra na ozvěnu
– Pějme píseň dokola
- Píseň a taneček ( Hanička a Ruthynka )
- Já mám doma kvočnu
- https://www.youtube.com/watch?v=xQnbNFu4TyA
AJ – učebnice Lesson 5
Happy birthday – slovní zásoba ( a present, a card, a candle, a cake, a badge, a balloon)
Odpověď na otázku: How old are you? I am ..
poslech – práce s obrázkem
Track 1 (MP3) | Track 2 (MP3) | Track 3 (MP3) |
- K procvičování:
- Happy House 1 activity (liveworksheets.com)
- Happy House 1 – Unit 5 – Happy Birthday – Náhodné kolo (wordwall.net)
ČJ
– slabikář – str. 59,60 ( máme ve škole ke kontrole)
– práce s textem Karolína ( ps – str. 34)
– opis slov
– dokončování písanky 2
Dú – čtení v pracovním sešitě str. 34 ( dokončit úkoly)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pátek 24.3.
ČJ – slabikář str. 58,59
– prac. sešit str.33
PS – opis slov ( doplňování do vět)
- Diktát slovních spojení – př. víla Míla, teta Olina, ….
- sebekontrola ( chybolov)
M – sebehodnocení PL
– pracovní sešit 20/1,4
–
Čtvrtek 23.3.
Zítra diktát z dvojic slov př. táta Ota, pan Olin…
- ČJ – slabikář – str. 56,57
- Hra – Jaký jaká, jaké je?…..
Dú – nácvik čtení celých slov 57/ barevný sloupec
PRv – popisky k jarním květinám – pracovní sešit
VV -PČ -kresba ( slepice, kouhouti)
MA – dokončení a kontrola str. 19 ( vychytání chyb :))
– PL porovnávání čísel, sčítání a odčítání
Středa 22.3.
ČJ
- PL ( doplňování chybějících čárek , práce v mřížce, přepis slov)
- PS – str. 32 práce s textem
- Myšlenková mapa – JARO
- Dú – písanka str. 34
- – čtení slabikář str. 56/4
M – str. 19
POBYT VENKU – KVĚTINOVÁ PALETA ( jarní květiny)
Úterý 21.3.
PONOŽ.KOVÝ DEN
Čj
- Fr. Hrubín : Špalíček veršů a pohádek
- O Smolíčkovi, Smolíček a jeskyňky
- B. Němcová https://www.youtube.com/watch?v=3eEhPlXT12k
Práce s textem : Tatínek závodí
Dú – prac.s. str. 29
M
- Dělení počtu na poloviny
- Počítání po dvou
- Seznámení s pojmy číslo sudé liché
- PL – ponožky
vv
- dokončování kuřátek
PRV
- ps – dokončení PL lidské tělo
Pondělí 20. 3. PRVNÍ JARNÍ DEN
HV – píseň JAro dělá pokusy
– tvorba rýmů, veršů – vytleskávání rytmu ( Jaro, jaro, jaro má zelené háro
AJ – opakování slovíček
– poslech test
ČJ
slabikář str. 55
práce s textem – Tatínek závodí ( Dú – znovu přečíst a převyprávět) – text přinést zítra s sebou
PS – tvary písmen d,k,S
– psaní na fólii
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pátek 17.3.
ČJ
- poslech písně Jaro dělá pokusy – vypisování květin Zdeněk Svěrák a Jaroslav Uhlíř – Jaro dělá pokusy – Bing video
- slabikář str. 54
- interaktivní cvičení Miuč
- Písanka – po stranu 30 ( opis, přepis)
- Písankový sešit – doplňovací cvičení ( krátké a dlouhé samohlásky)
- pracovní list – lidské tělo
M – pracovní sešit str. 18 ( práce ve dvojicích, dopomoc učitele)
- spojím 3 čísla – barevné podmínky
Procvičujte čtení – v rozečtených knihách, čtení slabikář str. 54
Čtvrtek 16. 3 .
- Dú – čtení – v pracovním sešitě str. 26 – 28
- – slabikář 53 / trojúhelník, pastelka
ČJ
- čtení bez přípravy ( slova v PS na str.26 -28 sloupce)
- samostatná práce v PS str. 26 -28
- Referát o knize (s velkou pochvalou ) Létající poník
M – prostředí autobus – zatím s komentováním učitele, vedení k samostatnému řešení
- 16/2 a 18/2
PČ– žabičky z ruliček
K vidění budou na Velikonočním jarmarku 1.4. Poté dětem rozdám. Přejí si je vzít domů.
PRV – pracovní list ( popis lidského těla, názvy prstů, popis obličeje – práce s textem- porozumění čtenému textu)
Zítra v rámci ČT budeme pokračovat. Ukončíme téma – Lidské tělo
……každý den poctivě dopočítáváme do prvního jarního dne……už JEN 4 DNY
Středa 15. 3.
ČJ – slabikář str. 52 –
- práce se slovy (nácvik autodiktátu)
- hry s písmenky ( přesmyčky)
Dú – slabikář – číst text 25/2
- písankový sešit – vlepený text k přepisu
M- vyvození prostředí ( spojím 3 čísla) str.15
pracovní sešit – samostatná práce ( libovolně vybírané příklady)
Úterý 14.3.
ČJ – slabikář str. 50, 51
- slova protikladná – opaky
- trénink paměti – básnička
- strava a pitný režim str. 512
PS – opis textu z tabule – U lékaře
– psaní receptu ( jméno a příjmení, rodné číslo, bydliště…..diagnóza, medikace)
PRV části těla, vnitřní orgány ( ukázka – psaní popisků)
Ve čtvrtek a popřípadě i v pátek budeme v projektu pokračovat – téma smysly
A čekají nás atestace
- popis lidského těla – obličej, názvy prstů, tělo
- naše smysly ( sluch, čich, hmat, zrak, chuť – receptory oko, ucho,, jazyk, nos, kůže)
- rozlišení nemoc X úraz ( kašel X odřenina)
- počítání tepu (po deseti) za min.
Pondělí 13. 3.
HV – houslový klíč
– písničky ( Cibulenka, Pec nám spadla, Sluníčko …, )
https://www.youtube.com/watch?v=bFVbLc9EmAw pohybová chvilka
AJ – pracovní sešit str. 32
- opakování , procvičovní na test
- Poslech – https://elt.oup.com/elt/general_content/cz/Happy_House_1_new_CD1_Track_57.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub
- Take off/ put on ( procvičování slovní zásoby Clothes)
- k procvičování – poslechy k učebnici https://elt.oup.com/general_content/cz/kestazeni/audio_nahravky/happy_house_new?cc=cz&selLanguage=cs
ČJ – slabikář str. 50/ šašek, modrý trojúhelník, otazník
PS – str. 26,27 ( perem)
Dú – PROSÍM O KAŽDODENNÍ ČTENÍ
- AJ – procvičovat slovíčka ( školní potřeby, barvy, čísla, oblečení) – umět pojmenovat anglicky, porozumět slyšenému
- ( děti nečtou a nepíší – slova jen přiřazujeme k obrázkům, „čtou“ tedy opakují po učiteli celé slovo)
- ČT – 51/ tužka na (ÚT)
- PS – str. 28 dokončit ( ST)
- Do PRV – na zítřek- U LÉKAŘE
- Děti si mohou přinést bílé tričko, mikinu či tátovu košili. Pokud máte doma hračku – lékařský kufřík.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- M
- – pracovní sešit – 14/3,4,6 a 15/7,8,9 ( 14/4
- krokování – náhoda – převod na klasické příklady)
- ČT
- – slabikář
- str. 49
- povídání o knihách Březen měsíc knihy ( pravidla čtenářské dílny, referáty….)
- psaní předložek / čtení předložek
- PS
- –písanka
- opis, přepis – str. 25
- vyvození tvaru psacího písmene z
- písankový sešit
- – doplňovací cvičení + přepis
Dú – dokončit písanku po str. 25 ( pokud nemáte)
Krásný slunečný víkend .
Čtvrtek 9.3.
ČT
Pracovní sešit str.25(celá)
Písanka – str.20,21,24
Dú – procvičování na str.22,23 ( opis každého slova 1x) Děti nemusí dnes zvládnout obě strany.
Dú – čtení ve slabikáři str. 48 (především slabik a slov/rýmů – zítra budeme s nimi pracovat)
M
– počet 14 (práce se čtvercovou sítí)
– motivační slovní úlohy (farma)
– počítání nohou ( Kolik nohou mají dohromady ovce,dvě husy a sele? tzv. řetízky)
– počítání po dvou (př. Slepice mají dohromady 12 nohou.Kolik je na dvorku slepic?)
– cestujeme busem na farmu ( Nově jsme si pojmenovali zastávky:) 1.(A)Malenovice,2.(B) Tečovice,3.(C) Lhotka, 4.(D )konečná Chlum
-pracovní sešit 14/1
Vv – PČ příprava obrázků na Velikonoční jarmark 1.4.
Slepičky,kurník
PRV – vybavení lékárničky (lapbook)
Středa 8.3.
Milé maminky přeji Vám krásný MDŽ.
ČJ-Ps
- – Čtení po přípravě
- -velké a malé písmeno (jména u osob)
- – oprava ,opis z tabule
- -přesmyčky za zlaté jedničky:) psaní do sešitu
M
- Dopočítáváni (procvičování) – počítání,krokovaci pás
- PS – 13/9
- Dú – příklady na dopočítáváni v sešitě
Jarní tvoření – poprosím vás o sbírání ruliček od toaletního papíru do PČ (slepičky, žabicky) na výzdobu ve škole a Veli
Úterý 7. 3.
ČJ
- – slabikář str. 47
- – čtení sloupců slov ( po řadách)
- Dú – čtení / pracovní sešit str. 24/zima
M
- – dopočítávání, odpočítávání do 20
- – pracovní sešit str. 12/4,5,6
- – prostředí schody – vyvození ( výše/níže)
VV – vejce, kuře
PRV – prac. sešit – str.41
Pondělí 6.3.
HV
- Zlatá brána otevřená ( významy – zlatá brána, zlatý klíč)
- vyvození ( notová osnova, houslový klíč)
- opakování ( stupnice C dur)
Vtípek z hodiny: Na tabuli nakreslená notová osnova – „Ví někdo, jak říkáme těmto pěti čarám na tabuli?“ …odpověď „NOTÁŘ“ a je to logické …..slabiky – slabikář; noty – notář
AJ – Clothes
- prac.sešit – str. 31
- Games ( quessing game, I know/ I don´t know)
- Poslech – https://www.youtube.com/watch?v=ZkIzvwfvpGg
- HW – Dú str. 33 ( na pondělí)
PS
- zkouška různých per
- písanka str. 16,17
- Dú – PS – str. 18,19 ( na středu)
ČT– vyvození dvojhlásek au, ou
- čtení slabik s dvojhláskou
- vyhledávání slov s dvojhláskou
- čtení slov s dvojhláskou
- tvorba slov začínající na slabiku s dvojhláskou
- slabikář str. 46
- Dú – 46/ modrý trojúhelník
- Dú – pracovní sešit – procvičujte čtení slov s dvojhláskou 24/ tulipán)
- Vážení rodiče,
- poprosím Vás o nákup vhodného psacího pera.
- Doporučuji nákup bombičkového rolleru s měkkým ergonomickým úchopem.
- Např. Schneider, Pelikan nebo případně Stabilo.
- Důležité je, aby si děti pero vyzkoušely. U některých per je ergonomie tak propracovaná, až některým dětem nesedí. Nejde tedy o cenu pera. Pero by mělo být lehké, se špetkovým úchopem.
- Tomu velmi dobře odpovídá pero Tornado ( nevýhodou je, že je na jedno použití). Gumovací pero typu Pilot je pro prvňáčky nevhodné.
- Zde přikládám test rollerů a per :
——————————————————
Sportovní týden 27.2. – 3.3.
—————————————————–
Čtvrtek 24.3.
M ( dnes 2 hodiny)- prostředí autobus 12/1
– počítání po jedné, po dvou
– řazení čísel, číselné řády
– práce s počitadlem ( znázornění čísla, sčítání, odčítání na počitadle)
– rozdělování na poloviny
– neposedové – nejvyšší číslo – výsledek 11/10
– 11/11
PČ – výroba papírového autobusu
Čj – pracovní sešit str. 20
– slabikář str. 45
Středa. 23.2.
ČT – čtení slov ( barevný sloupec)
44 / modrý trojúhelník
44/ vyhledávání a čtení slabik ( tvorba slov) Dú procvičování čtení slabik a tvorby slov)
Přednes, recitace a práce s básní – ještě procvičujte Zítra druhé kolo třídní recitační soutěže
PS – str. 14, 15 dokončit
MA – vyvození prostředí autobus 9/6; 10/2; 11/7
– počítání po jedné, po dvou
– rozdělování na poloviny
Zítra 22. 2. do školy zvesela :))
O Škaredé středě se nebudeme škaredit. Mohlo by nám to zůstat.
Škaredá nebo také Sazometná středa, která připomíná Jidášovu zradu, tedy škaredý skutek. Sazometná proto, že se v ten den vymetaly saze z komína. O tomto dnu se sice uklízí, ale přesto bychom se neměli škaredit. Nikdo by se neměl mračit (škaredit), jinak se bude mračit po všechny středy v roce.
A to se nám stát nemůže….. proto si svůj úsměv pro každého zajistíme
Nabídka nápadů : legační účes, popletené oblečení, oblečení naruby, rozdílné ponožky atd.
Úterý 21.2.
- ČT – slabikář str. 42 (celá)
- – individuální hlasité čtení
- – tvorba slov podle slabik
- – tvorba a řešení přesmyček
- – vysvětlení, nápověda opisem
Dú – slabikář str. 43/18 + práce s texte A/N
+ zkoušejte procvičovat plynulé čtení víceslabičných slov ( barevný sloupec)
+ Dnes náš první referát o knize: DĚKUJEME
dobrovolný úkol ( rozšiřující čtení):
- 1.
- List mají děti ve slabikáři
- Je to kapitola z ukázkové knihy od ZuzanyPospíšilové; Školní strašidlo
- Čteme se zvýrazňovačem – zvýrazni každé slovo, které už dokážeš přečíst
- 2.
- Přemýšlej, představuj si , vymysli jak vypadá strašidélko Radílek z vyprávění o knize. Pomohou ti tyto body:
- 1. jeho věk
- 2. bydliště
- 3. jméno
- 4. vzhled ( jak vypadá)
- 5. povaha ( jaký je..)
M – vysvětlení nového prostředí HADI ( počítání s předchodem přes 10)
– počet do 13
– PS – 10/ 1,3,4
– rozklady s pomocí kostek
PRV – téma: hygiena
– PS – str. 40
VV – dokreslování písmene P ( pošťák, princezna, parašutista………)
– příběh dvou červených koleček ( nedokončeno)
Pondělí 20.2.
HV
- Rytmizace,hra na tělo
- Intonace – rozlišování tónů (hluboké×vysoké)
- – seznámení se základní stupnicí C dur (intonace)
- – pokus – tvorba tónů ( výška tónů); hra na boomwhackers a sklenice
AJ
- Kontrola HW -MY favourite T-shirt
- slovní zásoba -clothes
- primary colours – red,blue,yellow
- Mixing colours
ČT
- – práce s větou podle zadání ( počet vět v textu,velké písmeno na začátku věty,interpunkce na konci věty,vyhledávání sloves – s dětmi predvádíme pantomimou)
- Hlasitě čtení vět,čtení se záložkou(okénkem)
Zítra nás čeká vyvození písmene R,r
– zkoušejte čtení na str.40 ve slabikáři (bez plnění úkolů)
PS – vyvozeni psaní tvaru -velké psací P
– jazyková hra: osoby,povolání, bytosti začínající na P (popelář,..)
Dú – písanka str.13 (na středu )
Recitační soutěž:
Třídní kolo – středa 22.2. a čtvrtek 23.2.
Školní kolo – pátek 24.2.
Ve středu a čtvrtek proběhne třídní kolo recitační soutěže
V pátek 24.2. budou dva vybraní recitátoři přednášet svou báseň ve školním kole.
Děti z prvních ročníků však nepostupují do dalších kol. Postupující budou vybráni z 2.-3. ročníku a 4.-5. ročníku.
Pátek 10.2.
ČJ – Ps str. 19 ( + tvorba křížovky)
jazyková hra – slyšená hláska r
Bee bot – čtení vět a spojování s obrázkem
M – vyvození – počítáme autobus – cestování, počet cestujících) Příklady typu 1+2+1 = 2+1-2 = atd.
počet 11,12,13
– hra s koláčem ( půl, čtvrt, tři čtvrtě, celá – zdobení podle zadání)
– karnevalové počítání
PS – str.9,10
Program v tělocvičně – celá škola
Čtvrtek 9.2.
ČJ – rozšiřování slovní zásoby
- 41/ mobil
- práce s textem PS – str-18/ Míšův nápad
MA – slovní úlohy
- kontrola slovních úloh 8/1 ; 9/ 9
- online cvičení – slovní úlohy
- počítání do 10
- počítání do 12
Pč – přání
Prv – části těla, obličeje
– dokončení části textu ( Míšův nápad)
Středa 8. 2.
MA – PS – str. 8,9
ČJ – slabikář str. 40,41
PS – po str. 8
Úterý 7. 2.
- Den pro předškoláky
- Všechny děti moc chválím za práci a pomoc předškolákům
Pondělí 6.2.
- HV – rytmizace ( Tum pa)
- Píseň – Draka bolí zub https://www.youtube.com/watch?v=yM4GgcUwjdU
- AJ – Unit 4 ( str. 26,27) – pracovní sešit
- ( str. 30) – učebnice
- HW – Dú pracovní sešit str. 28,29
K procvičování :
- TOYS – https://wordwall.net/cs/resource/38769142/happy-house-1-unit-3
- NUMBERS – https://wordwall.net/cs/resource/12359352/happy-house-1-numbers-1-10
- COLOURS – https://wordwall.net/cs/resource/43455362/angli%c4%8dtina/happy-house-1-unit-3-colours
- nově – CLOTHES https://www.youtube.com/watch?v=yarEtbpfylo
- ČJ – slyšená hláska (na začátku, uprostřed, na konci) Š
- – čtení slabik ( důraz na správné čtení délek) str. 39
- – čtení krátkých jednoslabičných slov str. 39
- – práce s textem ( pamětná hra – otázky), vyhledávání v textu a spojování
- Dú – str. 39 U Šedů ( ptejte se dětí na různé otázky…př. Kdo má nové šaty? )
- PS – psaní – malé psací t písanka str. 4, 5 ( dokončit)
ZÍTRA – 7.2. den pro předškoláky ( ukázková hodina)
Děti si přinesou vše podle rozvrhu.
Vítejte v novém pololetí
Pondělí 30. 1.
HV – rytmická etuda
– zvuky, ruchy ( hra na filmaře)
AJ – dokončení tematického celku
– kontrola Dú PS – 23
– pracovní sešit str. 24,25
ČJ
– Sl dopis ( myšlenková mapa, vysvětlení pojmy adresát, odesílatel)
– str. 35
- vyvození písmene K
- str. 36
Pracovní sešit – dokončení str. 15
Dú – pocvičování čtení sloupečků str. 15 ( po slabikách sa -lám)
pátek 20.1.
ČT – čtení informací o zvířatech , práce s odborným textem
– slabikář dokončení str. 30,31 ( plánování, rozvržení vlastní práce, hromadné hodnocení)
Tv – skok přes švihadlo, pravidla vybíjené
M – krychlové stavby ( plán, podlaží stavby, půdorys – práce se čtvercovou sítí)
– malý sešit porovnávání + dú ( počet skrytých puntíků a sčítací trojúhelníky)
INFORMACE
příští týden – Výchovný koncert
TAJEMNÝ ZLÍN 80,-Kč
26. 1. 2023 v 8:30
„Srdečně zdravím všechny báječné posluchače našich společných koncertů. Se zlínskými filharmoniky nás čeká putování nejen do říše krásné hudby, ale především do říše vaší kouzelné fantazie. Po stopách pověstí i historií Malenovického hradu, Zlínského a Vizovického zámku se vydáme tajemnými chodbami do minulosti i nedaleké budoucnosti vašeho krásného kraje.“
Miloš Machek, dirigent a moderátor
- Zlínskými podzemními chodbami do minulosti i budoucnosti s hudbou A. Vivaldiho,
- P. Hindemitha, P. I. Čajkovského,M. A. Charpentiera, M. P. Musorgského, J. Beneše,
- I. Hurníka, W. A. Mozarta, J. R. Rozkošného, J. Strausse ml., B. Reisfelda a A. Marcuse.
sraz: 7.15 hod. před školou ( děti z ranní ŠD samozařejmě vyzvedneme)
návrat: okolo 10 hod. poté budeme mít prvouku a náš projekt ( pracovní sešity si necháme ve škole již v úterý, pokud tedy bude potřeba) Pracovní sešity si tedy děti nosit ve čtvrtek nemusí)
S sebou: batůžek, pití, svačinu ….nechají si ve skříňce
svačináři dostanou svačinu po návratu
Vybírám 150 korun. Těch, kterých se to týká, budou mít lístek v obálce.
……………………………………………………………………………………………………………………………………
Čtvrtek 19.1.
M – pracovní sešit
- určení počtu 57/7 + 58/3
- sčítání a odčítání 57/8 + 58/1
- slovní úloha 58/2
- hra – DÚ 56,57/5
PRV – kam patřím? komu se podobám? ( společné znaky …)
seznámení s datlem a daňkem
Chválím Markétku za krásnou knížku na ukázku.
- Má nejkrásnější knížka o zvířátkách
PČ – modelování z plastelíny ( dorty)
ČJ – vyvození písmene D, d
– čtení slabik
– vyhledávání slov
DÚ – pracovní sešit str. 14
online procvičování Čtení 1.třída d, k, v… leden – Kvíz (wordwall.net)
Středa 18.1.
Čj – příprava na recitační soutěž, která proběhne po jarních prázdninách
Básničky k recitaci si můžete vybrat samozřejmě i sami.
– básně ze sbírky M. Kratochvíla – Potkal kočkodán kočkonora ( předčítání)
– pořekadla – kniha Žvanda a Melivo
TV – štafeta, člunkový běh, míčové hry
ČJ – slabikář str. 28,29
M – proběhla jen kontrola matematického řetízku
hodina matematiky jsme nahradili třídnickou hodinou, kvůli řešení dané situace
tj. úschěch ve škole, práce s chybou, sebehodnocení….
Úterý 17.1.
Čj –
M- 56/ 3,4 + 57/ 6
– malý sešit ( řetízky)
VV – vosková rezerva – pletená šála
PRV – zimní spáči / cestovalelé
– práce s encyklopedií (netopýr)
Pondělí 16.1.
HV – rytmická cvičení, doprovody
AJ – poslech 21/ 1 + str.22 ( poslech slovíček circle, triangle, square)
Test 2 ( školní potřeby + čísla) Jestě můžete procvičit ( * rozšiřující – https://wordwall.net/cs/resource/37663406/angli%c4%8dtina/funpark1-unit1-in-my-bag-ab-crossword )
Příprava na Test 3 na str. 21 ( pojmenuj barvy a hračky)
PS – ČT – slabikář str. 28, 29 samostatné čtení
Dú – skládejte slova 28 / srdíčko do mřížky ( rozlišijte malé, velké písmeno – tj. děti neskládají pouze velká písmena) + čtené textu Zima 28/9
- písanka str. 18, 19
- písankový sešit – opis slov z tabule
Pátek 13.1.
ČT – čtení textu bez přípravy + k domácímu procvičení PL
– předčítání textu, převyprávění + práce s textem
(porozumění textu)
PS – po str. 17
– opis slov
– diktát slabik
Čtvrtek 12.1.
ČT – diagnostika čtení
M – ciferník, počet do 12 56/1,2
- pamětné sčítání a odčítání do 10 ( vyzkoušeli jsme i do 11, 12 :))
- krokování – sčítání, odčítání 54/2; 55/5
PRV – str. 35,36,37
Dú – vymalovat obrysy zvířátek – inspiraci a informace můžete vyhledat na webu
– chystáme opět projekt pro kamarády ve škole – zimní spáči
PČ – čepice ( dekorace geometrickými tvary, tvorba bambule z vlny)
Pokud máte doma zbytky vln, které asi nevyužijete :), tak my anoooo :))
– čeká nás ještě předchystaná šála a množná i cokoliv jiného :DD
středa 11.1.
- ČJ
- slabikář str.26
- domácí procvičování 27/8
- – význam slov ( slova jednoznačná/ mnohoznačná)
- – otázka/ oznámení ( interpunkce . ? )
- – slovní zásoba ( slova na z)
- PS
- – kontrola Dú
- – nácvik autodiktátu
MA
- práce s ciferníkem – která ručička je rychlejší? malá X velká ( pokus)
- minutová (velká) – hodinová ( malá) ručička
- rozdělení ciferníku na čtvrtiny
- prac.seš- 55/6
- dú 54/3
- TV
- balanční cvičení, hry a cvičení s gymnastickým kruhem
úterý10. 1.
– spojování slabik do slov (PL – pracovní list)
– nácvik napojování písmen
– opis , přepis
Dú – Opis slov v písankovém sešitě ( PS – SEŠIT, OPIS)
vv – Vyškrabovací technika – ohňostroj
PRV/M – geometrické tvary, čas, ciferník, počet 12, dělení celku na části – pojmy čtvrt, půl tři čtvrtě, celá
pondělí 9.1.
HV – Adámku náš
Aj – Unit 3 lesson 2,3 str. 19,20
– poslech 21/1
– opakování slovíček, pracovní listy
ČJ – slabikář str. 24 a 25
Dú – dokončit stranu 25
– pravidla čtenářské dílny
– čtení textů mimo slabikář
Předvánoční čas pro nemocné
Čtvrtek 22.12. – adventní kalendář
https://decko.ceskatelevize.cz/advent
vánoční kvíz
Středa 21.12. – počítání
Úterý 20.12. čtení – opakování čtení za slabikáře
Pondělí 19.12. – tvoření
_________________________________________________________
Pátek 16.12.
ČT slabikář str. 20 ( Dú – str. 21)
pracovní sešit str. 9
PS písanka str. 12
MA – str. 52
Slabikář – po str. 19
Pracovní sešit – po str. 8
Písanka – po str. 11
Dú – Nacvičit čtení texti 19/4
MA – po str. 51 + slovní úloha str. 52/ 2
PRV – str. 30
Možnost online výuky: V Teamsech jsem naplánovala schůzku – tj. online setkání
Máte možnost se přihlásit, všechny jsem do schůzky připojila. Můžete vše vyzkoušet…zkouška spojení :))
Uvidíte podle zdravotního stavu dětí, je to dobrovolné. Vše najdete i zde na webu, úkoly( procvičování)
Přihlašovací údaje: jmeno.prijmeni@zak.zstecovice.cz př. iva.hajkova@zak.zstecovice.cz
Čtvrtek 8.12.
ČJ – skládací dikták vět – text ze slabikáře str. 17
– postřehování slabik / domeček str. 17 (procvičujte)
– čtení s předložkou str. 16
MA – pracovní sešit str. 46
Dú 47/7
Středa 7.12.
ČJ – vyvození Y,y
slabikář str. 16
pracovní sešit str. 5/ trojúhelník, puzzle a str. 6 doplňování slabik
Dú – každodenní čtení ( cokoliv – nabídka pracovní sešit str.4,5,6; slabikář str-16)
PS – písanka str. 6,7
Dú – písankový sešit ( nově rozdaný) – opis písmen m,l,e a slabik me, le
( na pátek)
Na zbývajících linkách na stránce mohou děti dobrovolně, libovolně procvičovat.
Na zítřek – budeme malovat s dětmi domečky na karton. Pokud má někdo přebytečný karton, krabici, budu ráda za přinesení.
Úterý 6.12
ČJ – slabikář str. 14,15
– procvičujte čtení jednoslabičných slov na str. 15 /barevný sloupec
– čtení po přípravě PS – str. 4,5
MA – str. 45/7,9,10
- DÚ – pracovní list vlepený na str. 45
PRV – třídnická hodina
– pracovní sešit str. 31
Pondělí 5.12.
AJ – vyvození nové slovní zásoby – hračky
– opakování barev, čísel, školních potřeb
Unit 3 lesson 1
ČJ – čtení slabikář
str. 13, 14
DÚ – ČJ – pracovní sešit str. 5
procvičujete čtení všech barevných sloupečků str. 4,5 ( pracovní sešit) – budeme zkoušet
čtvrtek 1.12.
ČT – vyvození písmene J – str. 12
M – pracovní sešit str. 43
– krokování, práce s číselnou osou
Vystoupení jarmarku
Vážení rodiče, podle plánu budeme zítra vystupovat hned po zahájení jarmarku. Počítáme tedy v 16.10 hod.
Sraz dětí u pódia: 15.55 hod. ( já budu u pódia už od 15.30 hod.)
Kostýmy: důležité je teplé oblečení, nejlépe více vrstev + čepice, rukavice
kostým = čepička + popřípadě plyšák našitý na čepici, vestě…
Zítra budeme ještě nacvičovat : ) snažíme se, jen nám někdy něco vypadne, zapomeneme se či řekneme jinou pasáž v nevhodnou chvilku
Vás rodiče – poprosím…..:)) O nácvik velkého potlesku př. zvolání …To je můj kluk, to je moje holka…..( Toť slova dětí…..jen přepisuji :DD)
I kdyby se stalo cokoliv……
Kulturní středa 30.11. UŽ ZÍÍTRA ! :))
Zítra jedeme na výchovný koncert pěkně, společensky oblečeni. Už se na to těšíme
Sraz u školy v 7.15 hod. Samozřejmě si děti ze ŠD vyzvedneme. Odjezd autobusu v 7. 30 hod.
Po návratu se nasvačíme a budeme nacvičovat na vystoupení. Děti si nemusí brát aktovky.
Nezapomeňte však – pití, svačinu, čip – do batužku, tašky.
Úterý 29.11.
M – pracovní sešit str. 42 ( krokování – odčítání) celá
– 42/7
ČT – slabikář str. 11
– diktát slov ze slabikáře, sebekontrola, práce s chybou
Pondělí 28.11.
ČT – slabikář str. 9,10 ( interaktrivní cvičení k učebnici)
– Dú – pracovní sešit čtení str.4 / tulipán, balonek
PS – písanka str. 4 dokončit ( na středu)
Pátek 25.11.
ČJ – vyvození písmene T,t a psací formy
– čtení po přípravě
– čtení slabik ta,te, ….
– slabikář str. 8 ( zde procvičujte čtení + čtení v PL / pracovní list
PS – str. 3
MAtematika
– krychlové stavby
– pracovní sešit str. 41
Čtvrtek 24.11.
Dú – čtení slabikář str. 7 a pracovní sešit str. 3
ČT – čtení po přípravě
– práce ve slabikáři str. 6,7
M – velké součtové trojúhelníky
– pracovní sešit str. 40
PRV – pracovní sešit po stranu 27
Středa 23.11.
Dú- čtení na str.6 + písmenka str.2
Čt- čtení po přípravě
– interaktivní cvičení
M – krokováni , šipkový zápis převedení na číselný
– samostatné řešení zadaných úkolů ( počítání do
TV- nácvik vystoupení
Úterý 22.11.
Čt- čtení slabik, slov a textu přípravě
– slabikář str.4,5
Vv- Nácvik písně a kresba ilustrace k písni Bílý vánoční čas
M – robotika, práce s beebotem
– pohyb ve čtvercové síti, p/l orientace
Pondělí 21.11.
Čt- práce ve slabikáři a pracovním sešitě
– nácvik čtení vět
– předčítání textu Přijde letos Ježíšek?
Hv – Nácvik písně Bílý vánoční čas
Aj – čísla 1-10
– jednotné a množné číslo
– určení počtu ….How many?
.
Pátek 18.11.
ČT – zkouška čtení ze slabikáře str. 4,5,6,7 ( procvičujte čtení)
– práce s básní Brambora ( dokreslování verše, recitace)
V pondělí se děti mohou vyvolat k přednesu / ti, kteří dnes nerecitovali/
– doplňování rýmů v básni
MA – počítání v součtovém trojúhelníku ( sčítání, odčítání)
pracovní sešit str. 38/3,4 39/ 5,6,7,9
geometrie – dřívkové stavby
Pondělí a úterý 14.11.a 12.11.
ČT – opakování a procvičování
– znalost všech tvarů vyvozených písmen
-skládaci diktát slov + hranice slov
– rozklad slova na hlásky
-rozklad slova na slabiky
-doplňování chybějících písmen
– slyšená první a poslední hláska,slabika
Aj – slovní zásoba- školní pomůcky a čísla 1-10 + poslech příběhu, porozumění
Prv – rodina-fáze lidského života
Třídnická hodina – sebehodnocení, školní povinnosti a domácí práce
Pátek 11.11.
Dopravní situace: VÝSTRAHA!!!
Na svatého Martina, bývá bílá peřina
ČT – živé abecedy mají děti ve skole ke kontrole. Pracovali jsme na str. 46 a doplňovali chybějící písmena ve slovech
PS – živá abeceda str.9 psaní číslice 8
Projekt – sv. Martin
Krásné aktivity a stanoviště pro všechny žáky školy připravili žáci 4. ročníku. Moc děkujeme a krásnou husičku a část pracovních listů si odnášíme.
1. V první hodině nám sněhobíle oblečení poslové sv. Martina přečetli legendu.
2. Ve druhé hodině nás navštívila p, starostka a poděkovala dětem sladkostí za hojnou účast dětí naší třídy v lampionovém průvodu a především za krásnou výzdobu, vyřezanou dýni.
3. Shlédli jsme legendu o sv. Martinovi Legenda o sv. Martinovi – ČT edu – Česká televize (ceskatelevize.cz) a k tomu jsme cucali výborné bonbony od našeho Martínka a začali jsme plnit úkoly, které si pro nás čtvrťáci připravili.
Dva pracovní listy děti vypracovaly ve dvojicích. Ostatní listy si odnesou domů a mohou si je dokončit.
4. Tvořivá dlna u čtrťáků – DĚKUJEME
Úterý 8.11.
ČT – skládání slov ze slabik
– práce s textem, básní
– slovní zásoba ( slova začínající na I,i)
M – porovnáváná čísel a čtení zápisu
online procvičování Porovnávání čísel – Chybějící slovo (wordwall.net)
PRV – rodina
-pracovní sešit
Pondělí 7.11.
HV – příprava na vystoupení na vánočním jarmarku 2.12.
Aj – školní pomůcky – vyvození, poslech, hry – na zapamatování slovíček
– str. 10
poslech písně English song for children: Look at the desk… – YouTube
úkol – pracovní list ( spojujte, dokreslete a vybarvěte) Procvičujte – a book, a bag, a pen, a pencil, a pencil- case, a ruler
dokončit str. 12 ( This is my bag.)
ČT – vyvození písmene I, i
– skládání slov ze slabik
práce s mřížkou ( zadní strana živé abecedy)
– živá abeceda str. 44
Ps – psaní 0 a 6 ( dokončit)
_______________________________________________________________________________________________________
Pátek 4.11.
ČT – čtení slabik a slov str.45
– interaktivní cvičení ( orientce, slova začínající na u
– interaktivní cvičení slabiky
PA – str. 26,27 dolní zátrh
str. 5 číslice pět, dokreslování číslic
Ma – procvičování sčítání do 7 ( s názorněním)
– písemná práce ( rytmus a opakování, porovnávání dvou množin prvnků, kreslení daného počtu prvků)
Čtvrtek 3.11.
ČT – živá abeceda 42,43
- hra marťanština
- skládání slov, 42/ ? – procvičujte se skládací abecedou ( vložený list
- čtení slabik 42/ sova / k zítřejšímu čtení/
Ma – porovnávání čísel ( hromadná práce na tabuli) , čtení 4 = 4
– řazení čísel podle zadání na tabuli
– krokování, číselná osa
– dopočítávání 33/6 + procvičujete v pracovní listě
PRV
Středa 2.11.
ČT – řešeni tajenky z prvopočátečnich hlásek
-hra Wikipedia (vysvětlení významu slova v týmech)
-čtení slabik a slov
– „u“jako předložka
-hra marťanština (co mám schováno na obrázku? P-E-S, M-Í-S-A,…) Procvičujte i doma (Na co právě myslím? P-O-L-E ….)
-Živa abeceda str. 42
MA – počet 7
-dopočítáváni do 7 (kouzlo s kostkou)
– sčítání trojúhelníky
- – pracovní sešit str.32
Úterý 1. 11.
Chtěla bych velmi pochválit děti za dnešní práci ve škole i za pečlivé chystání pomůcek podle „aktovky“. Díky tomu začínají mít přehled.
Zítra pracovat ve čtení diferencovaně, tedy jsou pro ně připraveny úkoly do čtení podle náročnosti. Pro mne budou tyto úkoly sloužit především k diagnostice čtení.
ČT -dnes jsme vyhodili písmeno U,u a dozvěděli se o pravidlech psaní délky samohlásky ú, ů.
– živá abeceda str.40,41
MA- vyvození počtu 7
– řazení čísel vzestupně a sestupně pomocí schodů ( od nejmenšího po největší, a obráceně)
– hra na zloděje ve dvojicich (najdi chybějící číslo a seřaď)
– hra váhy (více,méně,stejně)
Dú 32/2 dokreslujeme do stejného počtu (váhy jsou vyrovnané, na obou stranách stejný počet prvků)
Prv- ptáci
Pozvánka na lampionový průvod
- Vážení rodiče, srdečně Vás zveme na „vernisáž“ naší strašidelné výzdoby ( dýně, okna naší třídy), kterou si můžete prohlédnout při zahájení lampionového průvodu.
- Nezapomeňte si lampion a můžete se obléci strašidelný kostým
- Pro každé dítko z naší třídy je připraven svítící prsten.
Společenstvo prstenu 1. třídy se sejde v 17 hod. u MŠ.
Pondělí 31.10.
Tento den po podzimních prázdninách prožijeme společným dávání dýní.
V angličtině a hudební výchově si uděláme halloweenskou párty.
Děti nebudou potřebovat pracovní sešity, neboť všechny aktivity jsou připraveny v duchu podzimu a halloweenu.
Přinést si s sebou mohou kostým
Pondělí 24.10.
1. hod. – relace o státní svátku (
2. hod. – palačinky
PS – str.25 Dú str. 4 dokončit úsaní číslice 4
ČT – živá abecesa str. 36,37
– slova na na „P“ …potraviny, dny v týdnu, města, jména
+ individuální zkoušení čtení
V pondělí před podzimními prázdninami budeme s dětmi dělat palačinky. Děti si mohou přinést kuchařskou zástěru, pokud mají a raději plastový talířek. Také si podle chuti mohou přinést cokoliv k dozdobení ( ovoce, nugetu či cokoliv jiného) – vše si potom odnesou domů zpět.
pátek 21.10.
ČT- čnenářské stanoviště
– online cvičení v živé abecedě
– práce s na str.n 33,34,35
PS – pracovní list v eurosložce k procvičení
– uvolňovací cviky str. 22,23 dokončit
– kreslení Otesánků
M – součtové trojúhelníky str. 29/6 ; hledání více řešení str. 31
čtvrtek – tj zítra 20. 10.,
Je mezinárodní den stromů a jelikož jsme kamarádi lesa a stromů, budeme zítra mít společnou rozhlasovou relaci ve školním rozhlase.
Po skupinkám řekneme verše písně Stromy https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/uhlir-jaroslav-a-sverak-zdenek/stromy-391642
- NA STEJNÉ ZEMI CO MY,
- ŽIJÍ TU S NÁMI STROMY.
- MLČÍ A HLEDÍ SI SVÉHO,
- LISTÍČKA ZELENÉho.
- Vyhlásíme počet zachráněných stromů za každou třídu (tj. za 50 kg přineseného starého papíru = 1 strom)
Dále budeme…
- plnit úkoly v prostorách školy
- tvořit muchomůrky z kartonu od vajec ( Pokud máte nějaké prázdné, tak prosím o přinesení. Není však podmínkou
Něco máme
- Do školy si s sebou děti vezmou vše – tj. aktovku (ČJ, M, PRV)
- Mohou se obléct do přírodních barev – zelená, hnědá
středa 19.10.
ČJ- vyvození písmene O,o stre 32
– čtení po přípravě str.31
Dú – číst písmena 32/ květina + písmena na vloženém papírku v psací podobě
PS – uvolňovací cviky str. 20,21 ( zítra dám dětem pracovní list k dalšímu procvičení horní kličky. Ne všem se dnes dařilo)
M – geometrie – krychlové stavby a dřívkové stavby str. 28,29
Úterý 18.10.
ČT – čtení sabik a slov str. 31 ( tuto stránku procvičit číst)
– skládání slov
– sluchová analýza hlásky na konci slova
MA – str. 28
– pětiminutovka na sčítánáí do 5
– práce s počitadlem – odčítání
– porovnávání čísel
Dnes 2. hodiny VV – dokončování prací
Pondělí 17.10.
HV – https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/uhlir-jaroslav-a-sverak-zdenek/stromy-391642 – práce s textem
– https://www.youtube.com/watch?v=N9q6-P8g2eg rytmizace a dramatizace písně
Aj – prověřování znalosti slovíček
– Nová lekce str. 11 ( seznámení se slovíčky ( orange, yellow, pink, purple) + školní pomůcky (a pencil, a ruler, a bag, a pencil -case)
ČT – dokončení str. 29
– slova se slyšenou hláskou S ( vybarvováná klauna)
– Co je to slamák, saxofon? https://www.youtube.com/watch?v=OsdWqGaGAw8
– sluchová syntéza ( práce s kostkou – sa,sá, se, sé)
– čtení slabik ( žebříků)
– Hra: vymyslete nejméně 3 slova začínající na některou ze slabik PROCVIČUJTE NA ZÍTŘEJŠÍ DALŠÍ POKUS
A samozřejme procvičujte čtení na str. 30
PS – uvolňovací cviky – str. 18, 19 dokončit 3 řádky str. 19 –
Pátek 14.10.
ČT – živá abeceda – str. 29 / práce s obrázkem¨
– procvičujte skládání slov ( sova, mísa, salát, les – doplní písmena, která znají) str. 29
– skládání – diktát slabik
– kontrola a vychytání chybek – (děti chybovaly v délkách slabik )
– slyšená hláska S – hra
PS – psaní číslice 3, + str. 17 ( dokončit)
MA – pracovní sešit str. 26,27
– práce s počitedlem ( píseň Rybář chytil – odčítání)
– třídění, evidence podle barvy ( práce ve dvojicích)
– hromadně – řešeni příkladů s dopomocí počitadla
čtvrtek 13. 10.
– čtení slabik , písmen – kontrola čtení délek
– vyvození písmena S
– naše problémová otázka: Co mají společného slon a slepice?
slovní hrátky, interaktivní cvičení
online učebnice – hra – hledej slovo, které leží…….( řádek, sloupec)
– slova začínající na S ( hra – vymýšlíme nová a nová slova, střídáme se , slova neopakujeme)
živá abeceda str. 28 Pročíst několikrát 28/ květina
Rozdala jsem dělem uvolňovací cviky ( opravené) DÚ satr. 16 ( děti mohou psát pastelkama)
MA – pracovní sešit str. 25/ 7,8,9 ; str. 26/ 1, 4,5
– sestavování příkladů ke cvičení 25/7
– krokování
Středa 12.10.
M – procvičování dopočítávání (př. 2 + = 6 dva a kolik je 6 ?)
. pracovní sešit 25/6
ČT – skládání slabik podle diktátu
– obrázkové slovo ( SAMA)
– interaktivní cvičení
slabiky la,ma, le, me – Náhodné kolo (wordwall.net) ( procvičujte – každý bude individuálně číst ve škole)
Slabiky ma, la, me, le – Kvíz (wordwall.net)
SLABIKY LA, LÁ, MA, MÁ – Kvíz (wordwall.net)
Slabiky La, Ma – pexeso – Shodné dvojice (wordwall.net)
DÉLKA SLABIK – Kvíz (wordwall.net)
čtení slabik – Náhodné kolo (wordwall.net) rozšiřující
– živá abeceda str. 27 ( čteme vše na stránce)
PS – nácvik šikmé čáry
uvolňovací cviky str. 14, 15
Úterý 11.10.
ČT -živá abeceda str. 26
– práce s textem, obrázkovou osnovou, vyhledávání infromací ve větě …př. Ema půjde s tetou Emou….
– děti mají v pouzdře nastříhaná písmena, slabiky a obrázky – procvičujete slyšenou první hlásku a slabiku. Poprosím o krabičku na tyto kartičky – např. od čaje , krému….
M – 24-3,4
– práce ve dvojicích ( vyvození značek – větší, menší, rovná se – hra s kostkami)
PRV – práce na zahradě , nářadí
– ovoce – podzimní sklizeň
Pondělí 10. 10.
HV – ruchy, zvuky okolo
– píseň https://www.youtube.com/watch?v=HL99d2KEuJk
AJ – poslech pro nemocné ( oprava)
– pracovní sešit – Unit 1 ( hodnocení ) str. 8,9
– procvičujete – pojmenování členů rodiny, zvířátek, pozdravů ( Hello. Goodbye.)
myšky – Spike, Rubby kocour – Otto
– písnička https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo
ČJ – živá abeceda str.25
Dú – čtení celé stránky ( prosím o kontrolu výslovnosti délky hlásek, děti si mohou zaměňovat a-e)
– pročtěte vícekrát a hlasitě– pro větší jistotu dětí
Vážení rodiče, začínam vybírat peníze za fotografie podle počtu objednaných fotografií.
Cena jedné fotografie je 30korun.
Pátek 7.10.
Třídnická hodina – můj volný čas, čas s rodinou – KRESBA RODINNÝCH ERBŮ
ČJ – živá abeceda str. 24
– skládání slov
– vyvození písmene, hlásky E
PS- uvolňovcí cviky str. 13 / dokončit
M – práce s tabulkou ( orientace, počty zvířat atd.)
– libovolný výběr cvičení ze strany 22,23
– tvorba slovních úloh ( ústně) podle přečteného příkladu př. 3+2
Čtvrtek 6.10.
- procházka na Chlum.
- Dú procvičujte čtení a orientaci v řádcí a sloupcích v pracovním listu
Středa 5.10.
M – pracovní sešit str. 21 , čtení příkladů a třídění příkladů ( sčítání, odčítání) + počítání na počitedlech
– interaktiní cvičení https://www.skolasnadhledem.cz/game/1083?query=543%20021
ČJ – ¨živá abeceda str. 23
Diagnoastika čtení – individuální ( sluchová syntéza, čtení písmen, slabik, délky slabik)
PS – psaní číslice 2, hromadné uvolňovací cvičení na velkém formátu, uvolňovací cviky str. 12
Dú – PROCVIČOVÁNÍ Pracovní list – čteme obrázky v řádcích , ve sloupcích, orientace v tabulce – př. Co je na obrázku ? řádek ( červená šipka); sloupec ( srdce) – Pavouk, pavučina ( – PROCVIČUJTE – SLYŠENÁ PRVNÍ HLÁSKA, PRVNÍ SLABIKA)
Zítra po 1 . vyučovací hodině jdeme do lesa , kde budeme hrát pohádku O Budulínkovi, stavět liščí doupě
S sebou: pití, svačinu, pláštěnku a oblečení do lesa – učebnice si děti brát nemusí.
–
Úterý 4.10.
ČJ – živá abeceda str. 22
– interaktivní cvišení ( čtení slabik Ma,la/má,lá)a
– hra na postřehování prvopočátečního písmene, slabiky
M – Dú – 21/6
– pracovní sešit str. 20
Můžete vyzkoušet hrun – přecházení po mostech – https://www.skolasnadhledem.cz/game/1911?query=543-020
PRV – Liška obecná -brainstorming ; vyhledávání informací o lišce – ( encyklopedie, internet)
VV – kresba – liška
Pondělí 3.10.
HV – píseň Vzal si mrak černý frak pro ukázku nemocným https://www.youtube.com/watch?v=mgiGkD0Ozfk
Aj – test ( poslech )
testík posílám po dětech ke kontrole a k procvičení poslech 1 a poslech 2
ČT – živá abeceda str. 21
– sluchová analýza – rozklad slova na hlásky L -A – S – O
– SLUCHOVÁ HRA postav se, pokud uslyšíš….. M,L, A
– interaktivní cvičení
Procvičujte u zítřejšímu čtení zakroužkovaná cvičení / květina str. 20,21
PS – uvolňovací cviky – nácvik posunu ruky
– str. 11
Pátek 30. 9.
ČJ – ČT – živá abeceda str. 20
– skládání slabik podle tabule MA, má, Ma, MÁ – sázecí tabulka + hlasité čtení, správné čtení délek slabik
– vyvození písmeny L,l ( slabiky la, lá – práce s kostkou , sluchová syntéza)
Prosím o každodenní čtení – v živé abecedě jsou to cvičení – květina a ústa ( důležité je sptrávné vyslovování délek slabik – přeháníme výslovnost)
ČJ – PS – jednotažky – hruška
– uvolňovací cviky str. 10 ( dokončení psaní jedniček str. 1)
MA – dopočítávání, obrazkové rozklady
– pracovní sešit str. 19 ( celá)
– obrázkové slovní úlohy
– krokování
Čtvrtek 29.9.
ČT – dú – čtení dvoustránky str18 – 19 ( zkoušet si tvoření vlastních nesmyslných vět)
– práce s časopisem Tečka ( nepravdivé zprávy)
– vyvození tvarů písmene L,l
– interaktivní cvičení ( orientace řádek, sloupec + slova začínající na A)
.- pracovní list ( zraková diferenciace)
MA – pracovní sešit 18/2 dopočítávání do 4 , 18/3;19/5
PRV – pracovní sešit str. 8
- https://www.bezpecnecesty.cz/cz/dopravni-vychova/animovana-dopravni-vychova
- https://edu.ceskatelevize.cz/video/453-kosticky-dopravni-vychova
PČ – masky do výuky angličtiny
Úterý 27.9.
ČJ – postřehování slabik Má,ma,…., vyhledávání, orientace
– kontrolní čtení 16/ kytička
– naše první přečtené slovo MÁM, MÁME + tvorba vět s obrázky
Dú – Procvičujte čtení na str. 18 ( můžete i 19)
Ma – dokončení str. 17
– samostatně 18/1
PRV- podzimní počasí prac. sešit str. 13
Vážení rodiče do zelené složky jsem dětem dala návratku:
- Krojovaný průvod 15.10.
- Nabídku akce: Den obnovy lesů ČR
- Návratku na fotografování ( Můj první školní rok) . proběhne 5.10. v době školní družiny tj . od 13 hod. do 16 hod.
- Dále jsem poslala po dětech písmenka k nastříhání. Tedy písmena L,l, E,É, e, é, S. Prosím podepsat každou kartičku s písmenem pořadovým číslem dítěte.
- Prosím, pošlete po dětech desky na písmena. Někteří již mají ve škole.
Pondělí 26.9.
Aj – Who´s this? ( práce s kartičkami, kimova hra )
– pracovní sešit str. 5,6
– Dú – nakresli sám sebe str. 4
ČT – živá abeceda str. 16,17
– dú čtení písmen s ukazováním délek (ťukáme, tleskáme) str. 16 / květina
Ps – uvolňovací cviky str. 9
,Pátek 23.9.
vyvození tvarů písmene A,a ( živá abeceda str. 16)
– seznámení se samohláskami
– sluchová analýza a syntéza
PS – uvolňovací cviky str. 8
psaní číslice 1 ( tabulky) + pracovní sešit str. 1 ( vzadu)
M- 17/5,6
matematické značky + a – ( hrajeme si se slovy – odletěl, přidal, snědl, ….)
čtvrtek 22. 9.
ČT – sluchová cvičení ( slabiky – ma, me, mi, mo, mu)
– tvary písmene M
– živá abeceda str. 15/ zelená pastelka, Dú 15/ žlutá pastelka
PRV – dopravní výchovu jsme tento týden přeskočili ( vrátíme se k ní v příštím týdnu)
– pracovní sešit str. 12
.- určování přírodnin z výsavky
MA – pracovním sešit mám vybrané ke kontrole
– pracovali jsme na str.16
PČ – stříhání a lepení – ježek
Středa 21.9.
ČT – dramatizace pohádky o medvídkovi
– živá abeceda str. 14
– sluchová cvičení
M- určování počtu do 6
– dokončení str. 15 + 16/1
– práce s „dečkami“ 15/9 ( geometrické tvary)
– tvary – stíny interaktivní cvičení https://www.skolasnadhledem.cz/game/1065
PS – uvolňovací cv. str.7 , spojování bodů ve dvojicích
Dú – eurosložka / 2 listy ( k proscvičení)
Vážení rodiče, od zítřejšího dne budeme s dětmi již pracovat s pismenky. Obě sady skládací abecedy máme ve škole. Zitra Vám po dětech pošlu sadu na domácí procvičování. První písmeno M,m mají již děti na zítřek připraveno. Další písmenka,která budou následovat také pošlu po dětech k nastříhání.
Úterý 20.9.
ČT – dokončení strany 12 + 12/ústa
- interativní cvičení
- sluchová cvičení
M – Dú – 15/8
PRV – pracovní sešit str.7
podzimní výstavka + stromy jehličnatéX listnaté
Pondělí 19. 9.
HV – rytmizace – hudební hádanky – zpěv ( Prší, prší;Já mám koně; Skákal pes)
– pohybové ztvárnění písničky Září, září
AJ – povídání o královské rodině
- TOP 5 BĚŽNÝCH ČINNOSTÍ, KTERÉ KRÁLOVNA ALŽBĚTA II. NIKDY NEDĚLALA – YouTube
- TOP 10 Zajímavosti o britské královské rodině – YouTube
Queen/ King
polech Hymny Spojeného království Hymna Spojeného království (EN/CZ text) – YouTube
Pracovní sešit – Hello/Good bye ( Unit 1 Lesson 2) str. 3
ČT – hrajeme se na novináře – rozhovory do Zpravodaje
– živá abeceda str. 12 (písmeno M,n)
Dú – učíme se básničku 12/ papoušek
– čteme písmena ( čteme zleva doprava) 12/ květina
– vyhledáváme tvary písmene M,n 12/ zelená pastelka
Omlouvám se za nesprávné označení strany. Již opraveno.
ÚKOLY JSOU POUZE A STR.12
Děkuji všímavým a jistým žáčkům. Jde vidět, že jsou pozorní a mají přehled o úkolech 🤗.
________________________________________________________
____________________________________________________________
Pátek 16.9.
Vážení rodiče v žákovské knížce mají děti vložen volební lístek do školské rady ( přesněji děti bez sourozenců v ZŠ)
ČT – sluchové domino
– živá abeceda str. 9,10
PS – Dú – úkol mají děti v eurosložce. Fix na mazání si děti daly do pouzdra. Nejprve procvičují fixem, až si budou jisti tužkou.
. uvolňovací cviky str. 6
PČ – stříhání veverek Pokud půjdete s dětmi o víkendu do přírody, můžete sbírat přírodniny na naši výstavku.
MA – číslice 1,2,3 + počet
– pracovné sešit str. 14/1,2
Středa 14.9.
ČT – procvičování prostorové orientace
– pracovní sešit str. 8 ( dokončit všechna cvičení)
PS – uvolňovací cviky str. 5 ( procvičovat, dokončit) – ve vzduchu, na papíře Dú
MA – sčítání do 5
dokončeny strany 12,13 – můžete procvičovat sčítání ústně u cvi 1, 7 ( kolik je ve cvičení celkem prasátek, oveček atd.)
Žákovské knížky si nechávám ve škole – zapíši známky z VV a napíši převzetí 200 korun na pomůcky.
Zítra po 2. hod. jdeme s 5. třídou ven – uklízet okolí.
S sebou sportovní oblečení a raději pláštěnku. Pokud bude pršet hodně, zůstaneme ve škole. Doufám, že se nám popřípadě podaří chodit mezi kapkami deště
Úterý 13.9.
ČT
- Dú – živá abecda str. 7 povídání o obrázku – př. vpravo dole je míč
- – vložen pracovní list – procvičování zrakové diferenciace ( náročnější cvičeníčko k procvičování) Pro lepší orientaci zakryjte ostatní řádky, na kteréch nepracujete. Tvary čteme zleva doprava., postupně si je ukazujeme prstem
- P/L orientace, zraková diferenciace
M – prac. sešit zůstává do zítřka ve škole Prac.sešit str. 13
PRV – třídní pravidla, chování o přestávce – PS str. 6
VV – kresba podle pokynů ( vlevo, pod, nad, vedle…)
Ve čtvrtek půjdeme s páťáky ven – zapojéme se spolu do Ukliďme Česko
Krásný nový týden
Pondělí 12.9.
- HV – třídnická hodina ( část výuky)
- – píseň S hudbou do světa, hra ( Jak se jmenuješ, zvukové hádanky)
- AJ – práce s písní DE002 The Hello Song – YouTube
- Who´s this? ( flash cards) ( flash cards do lavice poprosím nastřídat – děti mají v pracovním sešitě)
- Poslech – prac.sešit str. 2
- PS – cviční uvolnění ramenního kloubu
- – PS – str. 3 ( Dú str. 4 závitnice) – mícháme
- Některé děti si už úkol udělaly, než jsem všechny obešla.
- ČT – živá abeceda
- str. 6
pátek 9.9.
ČT – živá abeceda str. 3 ( celá)
začali jsme procvičovat délku slabik
procvičujte:
cv. budík
- první hlásky u obrázků
- orientaci – př. ukaž druhý obrázek v prvním řádku ( pro lepší orientaci, můžete dětem nakreslit mřížku podle vzoru)
MA – G stavby z kostek ( řazení)
ps – str. 10,11
Domácí procvičování:
- https://www.skolasnadhledem.cz/game/1027?query=543-009
- https://www.skolasnadhledem.cz/game/1026?query=543-010
čtvrtek 8.9.
- ČT. – popis obrázku
- – Co je to výstavka? K čemu slouží?
- -hmatová hra ( překvapení na výstavku)
- -prostorová orientace 4/ budík
- -prvpopočíáteční hláska 4/ budík ( živá abeceda)
- – příběh podle obrázků 4/ budík + obrázkové kostky
- M – určování počtu, jednoduché slovní úlohy, rytmus – řazení, porovnávání skupin prvků ( větší – menší)
- pracovní sešit str. 9
- Dú- 9/6
- https://www.skolasnadhledem.cz/game/1027?query=543-009
- PRV -co je ve třídě ( vpravo, vlevo, vpředu, vzadu) …popisujeme, tvoříme věty
- -pracovní sešit str. 5
- https://www.youtube.com/watch?v=wsrP8T_Eivk
středa 7.9.
- ČT – soutěž – nejvíce slov, obrázků na M
- – živá abeceda str. 3
- M – určujeme počet do 5, třídíme podle barev, velikosti,
- – pracovní sešit str. 8
- – interaktivní cvičení https://www.skolasnadhledem.cz/ kód na str. 543 008
- PS – uvolňovací cviky – procházka lesem
- str. 2
- Dnes jsem dětem nedala DÚ, mají úkol z PRV
- Můžete procvičovat prvopočáteční hlásky – Co vidím? STROM Co slyším? S
úterý 6.9.
- ČT – práce s mřížkou ( orienatace vpravo, vlevo, v horním pravém rohu…, pod, nad, vedle)
- – živá abeceda str. 2 ( tenisák) – dokončit za DÚ
- MA – třídění korálků podle barev
- – počet 1 – 3
- – pracovní sešit str.6 – 7 ( plakát hřiště) – určení počtu ( zvířátek, dětí na lavičce, …)
- VV
- dokreslování makovic / mrňouskové
- předčítání z knihy O makovém semínku/ Andrea Popprová
- PRV
- třídnická hodina – pan Emušák ( pocity/ emoce – radost, smutek, stud, hněv, strach
- pracovní sešit – str. 4 dokončit
pondělí 5. 9.
- v zelené obálce – pošta ( mají děti nabídku kroužků)
- vybrala jsem malé obalené sešity ( budou zůstávat zatím ve škole)
- PS do AJ jsem vysbírala k doobalování
HV – rytmizace slov, hudebně pohybobá hra, pojmy ( tlesk, plesk, dup, Medvědi nevědí, Přátelé zeleného údolí)
O čem se zdá medvědum – YouTube
AJ – touching game, pozdrav ( hello, good morning), pokyny ( stand up, sit down), seznámení s postavičkami ( Otto, Spike, Ruby)
Good Morning Song for Kids – YouTube
ČT – živá abeceda ( str. 2 / ústa, pastelka)
seznámili jsme se a budeme procvičovat: ( sloupec, řádek)
Co je sloupec,
co je řádek,
naučím se pro pořádek.
PS – uvolňovací cviky
DÚ str. 1
pátek 2.9.
Vážení rodiče, v zelené složce s drukem mají děti rozvrh hodin, návratku od p. vychovatelky Vaďurové ( zájem o divadelní představení).
Do pondělí bych vás poprosila:
- o vystříhnutí číslic a hlasovacích karet ( uložte je do zelené složky)
- vypsání žákovské knížky
- obalit sešity ( pokud někdo nemá)
- pracovní sešit i učebnici do AJ máme ve škole.
- v pondělí si tedy děti přinesou živou abecedu, uvolňovací cviky, úkolníček, žákovskou knížku a všechny malé sešity (budu vybírat)
Od příštího týdne se budeme učit podle rozvrhu.
….,..