Prvouka

30.3.

Jak se starat o mazlíčky?

  1. úkol

pracovní sešit str. 49

2. úkol

  • Hádanka pro dnešní den:
  • Pro jakého zvířecího mazlíčka mám připraveny tyto dobrůtky ?

IMG_20200329_223843

Malá video nápověda:  snad vám půjde video otevřít

VID_20200329_224653

  • Myslím si však, že mě tak dobře znáte, že žádnou nápovědu nepotřebujete :D
  • Určitě víte, jakého zvířecího mazlíčka doma mám.
  • Můžete mi ho nakreslit a napsat, jakou informaci jsem o něm ve videu řekla.

 

27.3.

Projevy chování zvířat:

  • Poznáme, když je zvířátko spokojené, vystrašené či rozzlobené?
  • Měli bychom znát některé projevy zvířat? Proč?
  • Umí se zvířátka bránit, když něco nechtějí?

Ne vždy těmto projevů rozumíme.

Důležité je rozlišit, zda je

  • zvířátko spokojené
  •  zvířátko nespokojené

Pracovní sešit str. 48/1

  • Prohlédni si zvířátka a rozhodni, zda je zvířátko spokojené či spokojení není.
  • Do žlutých koleček dokresli smajlíky Zobrazit zdrojový obrázekZobrazit zdrojový obrázek

48/2

  • Vyber si jedno ze šesti zvířátek.
  • Můžeš dát tomuto zvířátku i jméno např. kočka Míca ;)
  • Vymysli a potom do rámečku nakresli příběh, proč se chová tak jak vyobrazeno na obrázku.

Například  štěně – je vystrašené, bojí se , stydí se? Co se mu stalo?

———————————————————————————-

Poslechněte si příběh od Dášence: klikněte na odkaz

Dášenka čili příběh štěněte   – Karel Čapek

 

23.3. 

Děkuji za krásné obrázky vašich domácích mazlíčků.  Podívejte se na obrázky od Elenky, Lukáška, Natálky, Aničky a Jonáška ;)

IMG-20200320-WA0011 IMG-20200320-WA0014 IMG-20200322-WA0015IMG-20200323-WA0000IMG-20200323-WA0002

Když jsem byla  v první třídě, tak jsem si přála mít doma šimpanze a delfína. Dnes vím, že by to asi nešlo. Víte proč? Dovedla bych se o ně postarat?

Pracovní sešit str. 47

 

Online týden 16. 3. – 20. 3.

16.3. 

Milé děti, program „Veselé zoubky“ proběhne po návratu do školy.

Dnes pracuj na str. 41 

41/1

Připrav si párátka a materiály ze str. 41 ( KARTON, PLASTELÍNU, KOV, GUMU, KÁMEN, DŘEVO A PLAST)

  1. Nejprve odhadni, zda je materiál M ( měkký), T (tvrdý)….než dřevěné párátko
  2.  Zapiš svůj odhad do tabulky na str. 41
  3.  Vyzkoušej, ověř odhad …párátkem ryj do předmětů z různých materiálů
  4.  Povedlo se? Zapiš do dalšího sloupečku

Prohlédni váš byt, dům. Přemýšlej, které věci, výrobky jsou například z PLASTU, KOVU, KARTONU….

41/2

Povídej si s rodiči:

  • Proč není chodník z gumy?
  • Proč není okno z igelitového sáčku?
  • Proč není bota z kovu?
  • Proč není talíř z plastelíny?
  • Proč není matrace ze dřeva?     atd.

 

 

20.3. První jarní den

 Třídíme odpady

str. 42/1,2

https://www.tonda-obal.cz/

https://www.jaktridit.cz/cz/trideni/virtualni-trideni

https://www.skolasnadhledem.cz/game/1515

Přemýšlej. Proč třídíme odpad?