Poslední týden v dubnu jsme se zaměřili na domácí a hospodářská zvířata. Vysvětlili jsme si, proč zvířátkům říkáme „domácí“ a „hospodářská“. Pojmenovávali jsme zvířata na obrázcích, vytvářeli jsme zvířecí rodiny pomocí pohybových a smyslových her. Připomněli jsme si, kde tato zvířata bydlí a jaký z nich máme užitek. Jak se o zvířata staráme jsme si ukázali na názorném příkladu plyšového psa z naší MŠ. Během týdne jsme také prováděli dechová, artikulační a fonační cvičení, seznámili jsme se s písní „Skákal pes“ a s písní „Běžela ovečka“, ke které jsme přidali pohybový doprovod. Nesměla chybět ani tématická básnička s pohybem, a to „Zvířátka“. Pomocí temperových barev jsme si nakreslili „Ovečky na pastvě“ a pomocí skládání origami si každý vyrobil svého psa. V pátek proběhlo čarodějnické dopoledne. Nejprve jsme si poslechli vyprávění o původu pálení čarodějnic, vymýšleli jsme čarodějnická jména a kouzelná zaříkávadla. Poté na nás čekala čarodějnická rozcvička, míchání kouzelných lektvarů a na zahradě MŠ mnoho aktivit a soutěží. Za splnění všech úkolů dostaly děti řidičský průkaz na své čarodějnické koště.
Michaela Mikošková, DiS.