Zhodnocení šk. roku 2019/2020

zhod

Tento školní rok jsme zahájili zpracováváním tématu VODA. Zvládli jsme dokončit Analýzu otázek a na jejím základě společně vytvořit Plán činností. Koncem února jsme ho začali plnit, ale bohužel vzhledem ke vzniklé situaci a následnému uzavření MŠ jsme činnosti museli přerušit. Nepodařilo se nám zorganizovat ani plánovanou Ekoschůzku a splnit poslední 4 kroky, které vedou…

Číst dál →

Zpracování Plánu činností

87029096_714294015772495_8413964610742255616_n

Během měsíce ledna a února jsme s dětmi ze třídy Berušek a Srdíček pracovali na grafickém zpracování Plánu činností. Protože výsledky Analýzy, která plánu předcházela, byly poněkud neuspokojivé, stanovili jsme si společně 7 cílů a s tím souvisejících několik úkolů, které povedou k jejich naplnění. V průběhu dalších třech měsíců se zaměříme na plnění těchto konkrétních úkolů a na…

Číst dál →

Analýza otázek tématu „VODA“

IMG_20191203_060145

S dětmi ze třídy Berušek a Srdíček jsme se pravidelně scházeli v odpoledních hodinách, abychom vypracovali analýzu otázek k tématu VODA a zároveň ji graficky znázornili. Společně jsme si prošli obrázky, které se k tomuto tématu vztahují, vysvětlili jsme si, co znamenají a děti je následně vymalovaly, vystřihly a nalepily na velký papír. Na tyto otázky jsme si také…

Číst dál →

Členové Ekotýmu pro šk. rok 2019/2020

team

Klára Družbíková – koordinátor, vedoucí MŠ Kateřina Polášková – učitelka Jana Hrubá – učitelka Barbora Janoštíková – učitelka Iva Konečná – vedoucí školní jídelny Pavel Rapant – místostarosta obce zástupci rodičů: Váňová, Zbořilová, Lukáčová, Zapletalíková, Stoklásková zástupci dětí: Dominik Zbořil, Jakub Zámorský, Jiří Váňa, Antonín Zapletal, Anna Gregůrková, Sabina Háblová, Lucie Háblová, Adam Makeš

Číst dál →

Podzimní brigáda na zahradě MŠ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Třetí říjnový týden jsme na školní zahradě uspořádali podzimní brigádu. Do práce se zapojily děti ze všech tříd. Sklízeli jsme poslední cukety a bylinky, připravovali záhonky na zimu, hrabali jehličí, šišky i spadané listí. Vše jsme umístili do připraveného kontejneru na bioodpad. Při této příležitosti jsme si s dětmi také zopakovali, co všechno sem patří.

Číst dál →