Distanční výuka pro předškoláky 23. – 27. 11.

Vzhledem k přetrvávající situaci pokračujeme v rámci povinného předškolního vzdělávání v distanční výuce pro předškoláky. Děti budou dostávat pracovní listy dle TVP,  které si  stáhnete zde a vytisknete. V případě, že nemáte možnost si PL vytisknout, můžete si je vyzvednout v pondělí dopoledne v MŠ. Pracovní listy v průběhu týdne vypracujte, založte a při návratu dítěte do MŠ odevzdejte paní učitelce. 1….

Číst dál →

Distanční výuka pro předškoláky 16. – 20. 11.

Vzhledem k přetrvávající situaci pokračujeme v rámci povinného předškolního vzdělávání v distanční výuce pro předškoláky. Děti budou dostávat pracovní listy dle TVP,  které si  stáhnete zde a vytisknete. V případě, že nemáte možnost si PL vytisknout, můžete si je vyzvednout ve středu dopoledne v MŠ. Pracovní listy v průběhu týdne vypracujte, založte a při návratu dítěte do MŠ odevzdejte paní učitelce.  …

Číst dál →

Distanční výuka pro předškoláky 9. – 13. 11.

Vzhledem k přetrvávající situaci pokračujeme v rámci povinného předškolního vzdělávání v distanční výuce pro předškoláky. Děti budou dostávat pracovní listy dle TVP,  které si  stáhnete zde a vytisknete. V případě, že nemáte možnost si PL vytisknout, můžete si je vyzvednout v pondělí dopoledne v MŠ. Pracovní listy v průběhu týdne vypracujte, založte a při návratu dítěte do MŠ odevzdejte…

Číst dál →

Distanční výuka pro předškoláky 2. – 6. 11.

Vzhledem k povinnému předškolnímu vzdělávání zahajujeme distanční výuku pro předškoláky. Děti budou dostávat pracovní listy dle TVP,  které si  stáhnete a vytisknete zde. V případě, že nemáte možnost si PL vytisknout, můžete si je vyzvednout v úterý dopoledne v MŠ. Pracovní listy v průběhu týdne vypracujte, založte a při návratu dítěte do MŠ odevzdejte paní učitelce….

Číst dál →

Týden od 19.10. do 23.10. „Dary podzimu“

podzim obrázek

V tomto týdnu bylo málo dětí v mateřské škole, z tohoto důvodu byly všechny třídy spojeny. Aktivity, které probíhaly, byly přizpůsobené věku dětí. S dětmi jsme si povídali o podzimu. Děti si zahrály pohybovou hru „Strašák“, zacvičily si s kaštany. Namalovaly si podzimní sklenici, dlabaly dýni, zazpívaly si písničky a zopakovaly básničky.   Barbora Janoštíková

Číst dál →

Týden od 12. 10. – 16. 10. 2020 – „Chceme být zdraví“

V tomto týdnu jsme se zaměřili na dodržování hygienických návyků u dětí. Vysvětlili jsme si, jak je důležité si často a důkladně mýt ruce, společně jsme si ukázali správný postup při mytí rukou. Podívali jsme se na pohádku Mach a Šebestová – „Jak měl Kropáček angínu“ a zkusili si  bacily a vitamíny nakreslit. Přitom jsme…

Číst dál →

Týden od 5. 10. – 9. 10. 2020 – „Dary podzimu“

Začátek týdne nám zpříjemnilo Divadélko pro školy z Hradce Králové, které k nám do MŠ přijelo s „Pohádkou ze starého mlýna aneb Nebojte se hastrmanů“. Příběh plný písniček, gagů a humorných situací vyprávěl o soužití vodníka a mlynáře a ukázal dětem dobré i špatné lidské vlastnosti, pozitivní chování, úctu k řemeslu a herci v něm…

Číst dál →

Týden od 28. 9. – 2. 10. 2020 – „Tiše, děti, ježek spí“

I tento týden jsme si vyprávěli o charakteristických znacích podzimního období. Pracovali jsme na interaktivní tabuli, kde jsme tvořili skupiny ovoce a zeleniny, počítali a porovnávali množství (více, méně, stejně). Rozšiřovali jsme slovní zásobu používáním protikladných slov (matný – lesklý, malý – velký, ostrý – tupý, hladký – drsný, apod.) Povídali jsme si o přípravě…

Číst dál →

Týden od 21. 9. – 25. 9. 2020 – „Podzimní čarování“

Nastal podzim, a proto my v MŠ jsme každé ráno zahajovali rozhovorem o změnách v přírodě, o aktuálním počasí a charakteristických znacích podzimního období. Seznámili jsme se s písničkou „Jaro, léto, podzim, zima“, srovnávali jsme různá roční období pomocí obrázků, po celý týden jsme si vedli „kalendář počasí“. Nezapomněli jsme ani na zvířátka – při…

Číst dál →

Týden od 14. 9. – 18. 9. 2020 – „Kamarád, to je ten, kdo mě má rád“

I v tomto týdnu jsme se nadále věnovali upevňování kamarádských vztahů mezi dětmi, ať už při spontánních námětových hrách, tak i při řízené činnosti. Děti například vytvořily pomocí klubíčka „pavučinu přátelství“. Při této hře měly za úkol nejen říct, kdo je jejich nejlepší kamarád, ale také pojmenovat jeho kladné vlastnosti. Také jsme se naučili písničku…

Číst dál →