1. tř – Český jazyk

16.2.
Čtení

Slabikař po str.77  ( V průběhu prázdnin stále procvičujte čtení…po . str. 80)

Po prázdninách budeme stáe procvičovat písmeno B,b + D,d

* Každodenní čtení alespoň 10 minut

Psaní 

písanka 3 po str. 8

 

Čtení

Slabikař po str.71

* Každodenní čtení alespoň 10 minut

Psaní 

Dokončena písanka 2

Písankový sešit O,P, D slov a slovních spojení


  • Diktat,opis prepis slov
  • Význam slov
  • Slovní rébusy
  • Čtení s porozumenim
  • rozdělování slov ( mellespes, lossámmmol, atd.)
  • doplňování chybějících písmen + spojeno s obrázkem  L_S
  • skládání slov
  • práce s mřížkou  ( doplňování slabiky, tam, kde ji slyšíme)
  • diktát ( práce s destičkami   – skládání slabik podle diktátu, skládání slov)

Online procvičování na každý den:

2. – 6. 10.

PS – po str. 23

Vážení rodiče, vzhledem k tomu, že ve čtení dětí jsou rozdíly, rozdělím na některé činnosti děti do třech skupin.

  • 1. procvičovat analýzu a syntézu slabik, procvičovat znalost tvarů vyvozených písmen,…
  • 2. procvičovat čtení slabik a jednoduchých slov,…..
  • 3. čtení jednoduchých vět, vytváření vět s obrázky, …

Je důležité každodenní čtení + vaše kontrola čtení.

Děti dostanou kartu čtení ( podle jejich čtenářských dovedností), kterou budou nosit v PS Abeceda.

Děkuji za spolupráci.

Zajímavé stránky k procvičování

http://www.jak-spravne-psat.cz

http://www.rysava.websnadno.cz/Psani-1-trida.html

http://www.kaminet.cz/napravy/orientace/index.php