Analýza otázek tématu „VODA“

IMG_20191203_060145

S dětmi ze třídy Berušek a Srdíček jsme se pravidelně scházeli v odpoledních hodinách, abychom vypracovali analýzu otázek k tématu VODA a zároveň ji graficky znázornili. Společně jsme si prošli obrázky, které se k tomuto tématu vztahují, vysvětlili jsme si, co znamenají a děti je následně vymalovaly, vystřihly a nalepily na velký papír. Na tyto otázky jsme si také…

Číst dál →

Členové Ekotýmu pro šk. rok 2019/2020

team

Klára Družbíková – koordinátor, vedoucí MŠ Kateřina Polášková – učitelka Jana Hrubá – učitelka Barbora Janoštíková – učitelka Iva Konečná – vedoucí školní jídelny Pavel Rapant – místostarosta obce zástupci rodičů: Váňová, Zbořilová, Lukáčová, Zapletalíková, Stoklásková zástupci dětí: Dominik Zbořil, Jakub Zámorský, Jiří Váňa, Antonín Zapletal, Anna Gregůrková, Sabina Háblová, Lucie Háblová, Adam Makeš

Číst dál →

Podzimní brigáda na zahradě MŠ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Třetí říjnový týden jsme na školní zahradě uspořádali podzimní brigádu. Do práce se zapojily děti ze všech tříd. Sklízeli jsme poslední cukety a bylinky, připravovali záhonky na zimu, hrabali jehličí, šišky i spadané listí. Vše jsme umístili do připraveného kontejneru na bioodpad. Při této příležitosti jsme si s dětmi také zopakovali, co všechno sem patří.

Číst dál →

Zhodnocení šk. roku 2018/2019

cedule

V tomto školním roce jsme pracovali na dokončení tématu JÍDLO, což jsme také hezky zvládli. Příští rok budeme vybírat ze dvou dalších témat – PROSTŘEDÍ a VODA. Na jaře ve školce proběhl audit, na jehož konci se nám podařilo získat titul Ekoškola a již na začátku nového školního roku vyvěsíme před školkou zelenou vlajku. Všem,…

Číst dál →

Ekokodex k tématu JÍDLO

65624892_2979380818768572_5230700220072853504_n

Na konci školního roku jsme se s dětmi pustili do vytváření Ekokodexu, který nám chyběl k dokončení tématu JÍDLO. Společně jsme si zopakovali všechno, co jsme v rámci Analýzy zjistili a na základě toho jsme zformulovali celkem 6 základních pravidel, kterými se budeme i nadále řídit: 1. Ve školce využíváme výpěstky ze školní zahrady. 2….

Číst dál →